خبرگزاری بسیج: یک بانوی کارآفرین در منطقه مشاء دماوند اقدام به راه اندازی کارگاه شیرینی پزی و به کارگیری شش نیرو از افراد بومی منطقه کرده است.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۷۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل ازبسیج جامعه زنان سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران؛ مرضیه عربی در خصوص کار آفرینی در این منطقه اظهار کرد: سعی بر این داشتیم که محیط کاری سالمی برای افراد بومی منطقه فراهم آوریم؛ این در حالی است که برخی از افراد مشغول به کار در کارگاه، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند هستند. وی افزود: چندی پیش با درخواست وام کارآفرینی به‌ عنوان سرپرست خانوار، اقدام به تجهیز کارگاهی در کنار حسینیه مشاء کرده و با خرید لوازم مورد نیاز ازجمله دستگاه تنور فانتزی، با هدف اشتغال‌زایی اقدام به پخت شیرینی کردم .

وی با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال‌زایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با آغاز کار کارگاه، ۶ نفر نیرو مشغول به کار شده‌اند؛ اما در آینده نزدیک و با تجهیز بیشتر کارگاه و همچنین استفاده از یک نیروی کار ماهر جهت شیرینی‌پزی، پذیرش نیروی بیشتری در این خصوص خواهیم داشت .

 عربی اشاره‌ای به قسمت‌های مختلف کارگاه کرد و گفت: با تقسیم‌بندی محیط، بخشی را به قرار گرفتن دستگاه خمیر کن، بخشی جهت دستگاه پخت و پز و قسمتی را نیز به کار بسته‌بندی اختصاص دادیم .

وی افزود: دستگاه تنور فانتزی موجود در کارگاه، قابلیت پخت انواع شیرینی خشک و تر، نان توتک محلی، نان باگت و فانتزی را دارد .

این بانوی کارآفرین گفت: در حال حاضر با توجه به آغاز کار و تکمیل کادر کارگاهی، پخش و توزیع شیرینی در منطقه مشاء و بنا به درخواست افراد بومی صورت گرفته است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک پاسخگوی نیاز همشهریان در سطح وسیع‌تری باشیم .

 

 

 

ارسال نظرات