حجت الاسلام سید محمد هاشمی در یادواره 24 شهید منطقه لطف اباد انار گفت: آمریکا به ما لطف کرد که اجازه داد هواپیما هایشان توقف چند ساعته در ایرا ن داشته باشند! آیا این عزت ما بود؟
کد خبر: ۸۷۲۱۰۳۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

به به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،سرپرست ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی حجت الاسلام سید محمد هاشمی  در یادواره 24 شهید منطقه لطف اباد انار  با ذکر اینکه ما از یاد و خاطره شهدا غافل شده ایم ،خاطراتی از استقامت ،پایداری ، شجاعت شهیدان  بیان داشتند.
وی افزود همه  ما در قبال شهدا مسئولیم ونباید در  زمینه تحقق آرمانهای شهدا کم کاری کنیم. ایشان همچنین بر حسینی بودن ملت ایران از حرام و غیر حرام تاکید کردند و گفتند مواظب اعمال و رفتار و کردار خود تا اخر باشید و از خدا غافل نشوید .
وی با بیان از خود گذشتگی شهیدان دلاور از خانواده از فرزند از زندگی بخاط اسلام  در مقابل ظلم و استکبار افزود: هنوز بسیاری از پدران  و مادران منتظر از راه رسیدن یک نشان از فرزندشان هستند تا ارام بگیرند .پدران و مادران شهدا فرزندان خود را در راه دین و امامت فدا کردند وفاطمی وحسینی بودن خود را اثبات کردند مقام ومنزلت و ثروت  خود در راه انقلاب و جنگ  اهدا کردند و ما نباید اینها را به هیچ عنوان فراموش  کنیم بلکه باید از انها بیاموزیم و راه انها را ادامه دهیم .
حجت الاسلام هاشمی در ادامه تلنگری به مسئولین زدند که  چرا در مذاکرات عزتی که شهدا برایمان به ارمغان آوردند زیر سؤال بردید.برجام نه تنها بر عزت ما نیفزود بلکه عزت ما را هم خدشه دار کرد.
وی با ذکر بدعهدی آمریکای ها بیان داشت:هدف از برجام برداشته شدن تحریم ها بود، که برداشته نشد بلکه برتحریم ها افزوده شد.چرا مسئولین ما با توجه به اینکه رهبری علنی فرمودند به آمریکا ومذاکرات خوشبین نیستم اما تیم مداکره کننده ما با خوشبینی به سمت مذاکرات رفت؟
 وی درپایان با کنایه افزود:آمریکا به ما لطف کرد که اجازه داد هواپیما هایشان توقف چند ساعته در ایرا ن داشته باشند! آیا این عزتی بود که شهداء برای آن  جان دادند؟ آیا مسئولین جانفشانی های رزمندگان را فراموش کرده اند؟باشد که مسئولین راه و آرمان شهداء را سرلوحه خود قرار دهند تا در میدان نبرد با استکبارجهانی پیروز میدان باشند.

 
 
  

ارسال نظرات