خبرهای داغ:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

نیجریه باب جهادی خواهد بود که اهداف صهیونیست ها را در هم خواهدشکست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان یقین بدانند که هرجا خون ناحق ای ریخته شود قیام اتفاق خواهد افتاد و کشور نیجریه نیز باب جهادی خواهد بود که اهداف صهیونیست ها را در هم خواهد شکست.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۳۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نادر قاضی پور در تحلیل حوادث نیجریه و کشتار شیعیان این کشور اظهار داشت: واقعیت این است که دشمنان اسلام یعنی سردمداران غرب و صهیونیست ها از زمان پیدایش اسلام تا کنون از هیچ ظلم و جنایت آشکاری علیه مسلمانان جهان دریغ نکرده و همواره در تلاش هستند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

وی تصریح کرد: امروزه نیز با توجه به اینکه شعیان به عنوان یک قدرت جهانی تلقی می شوند به همین دلیل مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین می توان انچه در کشورهای اسلامی نظیر پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه و نیجریه و کشمیر اتفاق می افتد را نگرانی استکبار از قدرت مسلمانان و اسلام هراسی عنوان کرد.

قاضی پور افزود: از این رو مسلمانان جهان بایستی آگاه باشند که صهیونیسم بین الملل برای تضعیف شیعه برنامه هایی دارد و در چنین شرایطی لازم است تا شیعیان جهان بخصوص علمای جهان اسلام و مجامع بین الملل در مقابل این سرکوب و تهاجمات سکوت نکنند و با اتحاد و انسجام در برابر دشمنان بایستند.

وی با ارزیابی آینده شیعیان نیجریه تصریح کرد: دشمنان یقین بدانند که هرجا خون ناحق ای ریخته شود قیام اتفاق خواهد افتاد و کشور نیجریه نیز باب جهادی خواهد بود که اهداف صهیونیست ها را در هم خواهد شکست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان با انتقاد از موضع گیری دستگاه دیپلماسی کشور درباره کشتار شیعیان کشمیر اظهار داشت: متاسفانه بایستی متذکر شد که در این خصوص دولت آقای روحانی و وزیر امور خارجه واکنش مناسبی در محکومیت کشتار مردم بی گناه کشمیر انجام ندادند درحالی که آنچه در کشورهایی مانند فرانسه و آلمان و ..اتفاق افتاد را سریعا محکوم کردند.

ارسال نظرات