خبرهای داغ:
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی گفت: بالغ بر 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی اعطا شده است که از سال 92 تاکنون بالغ بر 64 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان اعطا شده است.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۲۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی با حضور مدیرعامل این بانک، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی و جمعی از کارکنان این بانک در ارومیه برگزار شد.

سید ضیاء ایمانی در این مراسم ضمن تقدیر از رئیس پیشین این بانک در آذربایجان غربی و اظهار خرسندی از عملکرد مثبت وی در مدت 23 ماه مسئولیت در کسوت رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی گفت: این استان ظرفیت بالایی برای توسعه نسبت به جایگاه فعلی داراست که لازم است اقدام و عمل جدی در دین خصوص صورت گیرد.

وی افزود: سال گذشته با لحاظ وضعیت اقتصادی سال دشواری برای کشور بود و مقام معظم رهبری نیز به دفعات نسبت به مقوله اقتصادی توصیه هایی فرموده اند که در سرلوحه فعالیت های این بانک قرار دارند.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به شرایط تحریمی کشور نیز اشاره کرده و گفت: تحریم ها آثار و آسیب های خود را داشت اما بانک مخر اقتصاد دچار تحریم های دوگانه خارجی و داخلی شده بود که در داخل کشور مورد بی مهری در خصوص برخی مجوزها قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با وجود تمام بی مهری ها و عدم دسترسی بانک مهر اقتصاد به برخی خدمات بانکی کشور این بانک توانسته درخصوص جذب منابع عملکرد قابل قبولی نسبت به سایر بانک ها داشته باشد که رمز موفقیت آن که ویژگی ممتاز این بانک نیز محسوب می شود معنویت حاکم بر فضای بانک است.

ایمانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر این بانک در فضایی تخصصی و در جارچوب ضوابط شورای پول و اعتبار فعالیت می کند.

جواد مزدرانی نیز در این مراسم در خصوص آخرین وضعیت این بانک گفت: جمع کل منابع بانک 515 هزار میلیارد ریال است که سهم آذربایجان غربی 2/1 درصد آن را شامل می شود.

وی افزود: میانگین منابع به شعبه در بانک 703 میلیارد بوده که این مقدار در آذربایجان غربی 486 میلیارد ریال می باشد.

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد درباره مصارف این بانک نیز گفت: 68 درصد میانگین مصرف بانک با 352 میلیارد ریال است که درصد مصارف این استان 74 درصد می باشد که در سال جاری نیز رشد داشته است.

مجید صحرایی نیز در این مراسم با اشاره به عملکرد خود در مدت مسئولیتش گفت: در خصوص شاخص رشد منابع توانستیم در این مدت محدود با افزایش 3800 میلیارد تومانی منابع بانک 60 درصد رشد سهم بازار را شاهد باشیم.

وی افزود: بالغ بر 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی اعطا شده است که از سال 92 تاکنون بالغ بر 64 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان اعطا شده است.

رئیس پیشین اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی با اشاره بر اینکه بانک مهر اقتصاد آذربایحان غربی در رتبه بندی کشوری در سال 94 رتبه دوم و سوم کشوری را به خود اختصاص داده بود، افزود: درخصوص پرداخت تسهیلات بانکی در 4 ماهه اول سال 95 بالغ بر 11 درصد مصارف بانک را افزایش دادیم.

گفتنی است در این مراسم، عظیمی به عنوان رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی معرفی و از زحمات صحرایی رئیس پیشین اداره امور شعب این بانک تجلیل شد.

ارسال نظرات