خبرهای داغ:
رئیس هیات ژیمناستیک خوی خبر داد:

خوی میزبان مسابقات مینی ترامپولین و دوبل ترامپولین

رئیس هیات ژیمناستیک خوی از میزبانی خوی در مسابقات مینی ترامپولین و دوبل ترامپولین برای نخستین بار در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۱۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، توحید نکوخواه با اعلام این خبر گفت: شهرستان خوی میزبان مسابقات مینی ترامپولین و دوبل ترامپولین برای نخستین بار در سطح ایران شد.

وی تصریح کرد: تاکنون چنین مسابقاتی در سطح ایران برگزار نشده است و رقابت‌های مینی ترامپولین و دوبل ترامبولین تنها در سطح جهانی به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه امروز مسابقات استانی این رشته در شهرستان خوی به پایان رسید، افزود: سطح کیفی و کمی این رقابت‌ها در حد بسیار بالایی بود به طوری که 120 ورزشکار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور داشتند.

نکوخواه گفت: در این مسابقات ورزشکارانی از شهرستان‌های خوی، ماکو، شوط، ارومیه، میاندوآب، مهاباد و سلماس شرکت داشتند که برخی از شهرستان‌ها دو تا سه تیم عازم مسابقات کرده بودند.

وی ادامه داد: در بخش تیمی مینی ترامپولین تیم مهاباد الف اول شد، تیم ارومیه به مقام دومی رسید و تیم‌های مهاباد ب و خوی الف به مقام سوم مشترک رسیدند.

نکوخواه گفت: در بخش تیمی دوبل ترامپولین تیم ارومیه قهرمان شد، مهاباد به مقام دومی رسید و خوی میزبان مسابقات به مقام سومی دست یافت.

وی اضافه کرد: امیدواریم برگزاری این مسابقات آغازی برای فدراسیون و سایر استان‌ها باشد تا از این پس با برگزاری مسابقات این رشته گامی در جهت رشد و توسعه آن بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار