جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد

برخی در داخل پیاده نظام دشمن شده‌اند/نفوذ راهبرد اساسی دشمن برای مقابله با نظام اسلامی

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه برخی در داخل پیاده نظام دشمن شده‌اند، گفت: نفوذ برنامه‌ای حساب شده از سوی جبهه استکبار است تا با تغییر محاسبات در مسئولین و با تغییر ارزش‌ها و جهت‌گیری‌ها در مردم به اهداف خود دست پیدا کند.
کد خبر: ۸۷۲۰۹۰۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله؛ با اشاره به نقش راهبردی ولایت در نظام اسلامی گفت: نعمت ولایت سنگ تمامِ محورهای الهی است که امروز دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ولایت‌فقیه را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: اسلام دین حیات‌آور است و براساس روایات و آیات الهی حیات جامعه دینی ولایت به شمار می‌رود، بایستی در کنارتولی ولایی تبری ولایی هم داشته باشیم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به سخنان مقام‌معظم رهبری درباره کارکرد ولایت در جامعه اسلامی تصریح کرد: منویات مقام‌معظم رهبرییک سخنرانی نیست بلکه نسخه‌ای برای هدایت جامعه به صراط مستقیماست، جامعه بدون ولایت مرده است.

ولایت‌محوری رمز موفقیت جامعه اسلامی

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: مقام‌معظم رهبری با اشراف تقوایی، بصیرتی و سیاسی راهنما و راهبر صراط است، ولایت راننده جاده هدایت است و امت بایستی نسبت به ولایت دو ویژگی داشته باشد یکی فهم به موقع و صحیح مواضع رهبری و دیگری تلاش برای عمل به این مواضع است، هرگاه این دو خصیصه رعایت شد جامعه در مسیر صراط مستقیم قرار خواهد گرفت در غیر این صورت زمین‌گیر خواهد شد.

وی افزود: برای اولین بار در تاریخ اسلام نظام ولایی چهار دهه از عمر با برکت خود را سپری کرده و این مسئله به سبب حضور مردم و رهبری داهیانه مقام‌معظم رهبری است، همه موفقیت‌های نظام اسلامی نیز به خاطر همین ولایت محوری است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: در وضعیت فعلی انقلاب، برای مقابله نظام ولایی با جبهه استکبار مقام معظم رهبری محورهای بزرگی را مطرح کرده‌اند که می‌طلبد بیش از گذشته نسبت به آن حساسیت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ادامه داد: مقام معظم رهبری براساس چالش‌هایی که جبهه استکبار علیه نظام اسلامی ایجاد کرده یا می‌کند در سخنرانی راهبردی خویش در 19 دی‌ماه سال گذشته در جمع مردم قم تاکید فرمودند "جبهه استکبار جبهه‌ای وسیع، عظیم، نامتناجس و دارای توانمندی تبلیغاتی در مقابل انقلاب اسلامی شکل داده‌اند که همه همت آنان این است عناصر ماندگاری انقلاب را بر هم زند و همه همت من و شما تربیت نیروی انقلابی، شناخت و تقویت این عناصر ماندگاری است."

وی افزود: دشمن در جمع‌بندی خود به این نتیجه رسیده که باید برای از بین بردن انقلاب اسلامی قلب انقلاب را نشانه بگیرید و برای این کار نیز بریدن رگ‌های انقلاب مهم‌ترین اقدام آنان است.

روحیه جهادی و انقلابی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: روحیه جهادی و انقلابی یکی از مطالبات جدی مقام‌معظم رهبری به عنوان یکی از این عناصر ماندگاری است که باید برای جوانان تبیین شود چراکه دشمنان به دنبال از بین بردن این روحیه و جایگزینی روحیه مادی‌گرایی است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه گفت: ایستادگی بر اصول و آرمان‌ها، عدم شک و تردید در مسیر حرکت انقلاب، داشتن روحیه جهادی در سخت‌ترین شرایط و ترویج فرهنگ انقلابی مهم‌ترین مواردی است که باید نسبت به آن آگاه بود و به آن جامه عمل پوشاند.

وی افزود: روحیه جهادی و انقلابی ریشه در مکتب عاشورا دارد، روحیه جهادی و انقلابی تاکنون دین و انقلاب را نگه داشته و دشمن به دنبال تخریب این روحیه است به ویژه اینکه این روحیه جهادی و انقلابی به دنیا صادر شده است.

پیام انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: پیام انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده و دشمن به این واقعیت رسیده که باید این روحیه انقلابی و جهادی را در ملت تضعیف سازد، برخی در داخل پیاده نظام دشمن شده‌اند و ماموریت خود را نمی‌دانند که اجابت کننده خواسته‌های دشمن است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ادامه داد: جهادکبیر سومین محور مطرح شده از سوی مقام‌معظم رهبری به عنوان عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی است، جهادی که قرآن به ما آموخته و در تمامی برهه‌های زمان باید این جهاد حفظ شود هم در زمان صلح و هم در زمان مذاکره، مقابله با جنگ فرهنگی است.

وی افزود: در جنگ نرم دشمن به دنبال تحمیل خواسته و در نهایت حاکمیت و سلطه خویش است از این‌رو بایستی بحث جهادکبیر مورد توجه قرار گیرد، در حال حاضر خطر نفوذ که یک شاخه آن حضور فکری است یکی دیگر از تهدیدهای خطرناک است، عامل نفوذی دشمن بنا دارد فکرها را تخریب کنند و باطل را جای حق جا بزند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: همه باید بدانند که نظام اسلامی تعدد راهبر ندارد، دشمن به دنبال تضعیف مکتب اسلامی است و برای این منظور به دنبال تحریف امام است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن برای کم‌رنگ کردن انقلاب اسلامی می‌خواهد از نفوذ و فضای مجازی بهره بگیرند، نفوذ یک برنامه حساب شده جبهه استکبار است تا با نفوذ فکری و نفوذ در دل‌ها سرزمین مغزهای انسان‌های مردمی و مسئولین را فتح کند ولی هرکدام را به شکل مجزا، در مسئولین با تغییر محاسبات و در مردم با تغییر ارزش‌ها و جهت‌گیری‌ها به اهداف خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات