خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت: زمین های کشاورزی در هندیجان به بحران بی آبی تبدیل شده که بایدریشه ایی واساسی حل شود.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۹۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج درهندیجان ، جلسه بررسی مشکلات هندیجان یکشنبه شب  در بین دو نماز مغرب وعشاء  با حضور امام جمعه ،فرماندار ،نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم  در مسجد جامع هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور در این جلسه بین دو نماز اظهار کرد:مشکلات صیادان ، آب شرب و آب زمین های کشاورزی ،بیکاری جوانان وجذب افراد غیر بومی در ادارات تبدیل به معضل بزرگی  برای مردم شهرستان شده است.

وی افزود:ورزشکاران هندیجان نیاز به  سالن هایی با امکانات ورزشی دارند که اکنون از وسایل اولیه ورزشی شامل تشک های کشتی ،سرویس های بهداشتی ،لباس ورزشی محروم هستندکه مسؤلان مربوطه برای رفع این مشکلات کارهای اساسی و ریشه ایی انجام بدهند.

وی بابیان جذب نیروهای بومی در شرکت های پتروشیمی ماهشهر گفت:انتظار داریم با همکاری نماینده مردم هندیجان ،ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی از نیروهای متخصص و با استعداد هندیجان دراین شرکت ها استخدام بشوند.

شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد: برای سهولت  صید صیادان در دریا  کارت های شناسایی صادر بشود.

وی با اشاره به اهمیت  برای اشتغال زایی  جوانان  درکشوربیان کرد: اهمیت به جوانان  موجب  پیشرفت کشور در تمام زمینه ها خواهد بود که یکی از اولویت مهم و اساسی درکشور فراهم شدن اشتغال برای جوانان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها