خبرهای داغ:

هندیجان به قطب صید وصیادی وپرورش آبزیان در کشورتبدیل می شود

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت:با همکاری مسؤلان و مشارکت مردم هندیجان ، صید وصیادی و پرورش آبزیان تبدیل به قطب های تأثیرگذاردر رونداشتغال زایی و توسعه اقتصادی کشور می شود.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۹۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان،مراسم افتتاح دفتر  ارتباط مردمی هندیجان عصر یکشنبه با حضور نماینده مردم هندیجان ،ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی  ، فرماندار ،امام جمعه و جمعی از مسؤلان محلی و مردم هندیجان برگزار شد.

علی گلمرادی  بعداز افتتاح دفتر ارتباط مردمی در مسجد جامع هندیجان اظهارکرد: ظرفیت های مناسبی در هندیجان وجود دارد که با بررسی وتشکیل کمیته های تخصصی  می توان برنامه های فرهنگی ،عمرانی ، اقتصادی ، صیادی ،تجاری و کشاورزی را توسعه داد.

وی افزود:فاز ۲پتروشیمی ماهشهر در دستور کار قرار گرفته که برای بکارگیری  از افراد بومی در حوزه های انتخابیه  مخصوصا جوانان بیکار هندیجان استخدام خواهند شد.

وی بابیان مشارکت مردم دررفع مشکلات هندیجان گفت:در ۲ماه آینده دفترچه های مشارکت مردمی و کمیته های تخصصی با الگو برداری از ساختارهای مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات هندیجان و دیگر حوزه های انتخابیه که از شاخصه های اقتصاد مقاومتی است راه اندازی خواهد شد.

گلمرادی نماینده مردم هندیجان ،ماهشهر وامیدیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:کمبود امکانات ورزشی در تمام رشته ها وهمچنین مشکلات صیادی ،آب شرب ،آب زمین کشاورزی ،بیکاری جوانان برای مردم هندیجان به یک معضل تبدیل شده که نیاز به  پیگیری مستمر ، همیاری و حمایت مسؤلان مربوطه در رفع این مشکلات است.

وی با اشاره اجرایی شدن طرح ۵۵۰هزارهکتاری مقام معظم رهبری و جذب اعتبارات برای جاده هندیجان به ماهشهر بیان کرد:با اجرایی شدن کامل طرح ۵۵۰هزار هکتاری مقام معظم رهبری برای رونق اقتصاد واشتغال زایی درکشور مفید وتأثیر گذار است و همچنین یکی از جاده های ترانزیتی استان  جاده هندیجان به ماهشهر است که با جذب اعتبارات در آینده نزدیک این جاده به پایان می رسد .

در پایان نماینده مردم هندیجان ،ماهشهر و امیدیه درمجلس شورای اسلامی  برای بررسی مشکلات  ورزش هندیجان  در جمع ورزشکاران حضور پیدا کرد .

خبرنگار بسیج در هندیجان محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار