خبرهای داغ:
رئیس آموزش وپرورش شهرستان آوج:

مدیران انقلابی در مدیریت پیشگام هستند

رئیس آموزش وپرورش شهرستان آوج گفت: نسل آینده از مدیران توانمند و متعهد خواهید بود که با قبول تعهد و اخلاق و تخصص کشور را به قله های متعالی پیش خواهید برد.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۲۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرنگار اعزامی بسیج قزوین به اردوی طرح ولایت دانش آموزی در همدان : رئیس آموزش وپرورش شهرستان آوج  در حاشیه بازدید ازاین دوره‌ها  بیان داشت:  شمامدیران آینده کشور هستید نسل آینده  از مدیران توانمند و متعهد خواهید بود که  با قبول تعهد و  اخلاق و تخصص  کشور را به قله های متعالی پیش خواهید برد. هرچه از  دوران انقلاب  می گذرد  ما نیاز به مردان انقلابی داریم و با شورو هیجان  انقلاب بر اساس عقلانیت  و درک درست  کشور را به پیش ببریم شمادراین دوره مدیریت مسئولیت پذیری رایادمی گیرید و در آینده یک گام از دیگر مدیران پیش خواهید بود چون تربیت بسیجی در مکتب امام خمینی و امام خامنه ای را فرا خواهید گرفت .
امام انقلاب رامستقرکرد و با اتکا به خدای متعال و حمایت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی توانست الگوی موفق بسیج را نهادینه کند.ومردم آن رامستحکم کردند  ما وظیفه داریم علاوه بر صدور این الگوی موفق آن را برای دوستان و ملت های مستضعف ارائه دهیم.
باغ موزه دفاع مقدس همدان یادآورهزینه های سنگین کشوربرای آزادگی ست واین مهم است.ماوظیفه داریم این آزادی راکه باخون جوانانمان بدست آوردیم رانگه داریم وبه آینده بسپاریم



1001/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار