حمیدرضا
معاون هماهنگ کننده در بازدید طرح هجرت3
معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام گفت: طرح هجرت 3 در ایلام 120 مدرسه را پوشش و مرمت می کند.
کد خبر: ۸۷۲۰۷۹۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) در حاشیه بازدید از طرح هجرت 3 که با حضور جایدری معاون پرورشی اداره کل آموزش پرورش ایلام و جمعی از کارکنان سپاه و آموزش پرورش صورت گرفت بیان کرد: طرح هجرت 3 از کارهای جهادی است که در سطح استان ایلام 120 مدرسه را پوشش می دهد.

وی گفت: این طرح هجرت 25 هزار نفر از دانش آموزان و استادکاران در روز بکارگیری شده است.

سرهنگ شاکرمی هدف از این طرح ها را ترویج فرهنگ کار و تلاش دانست و بیان داشت: حجم عظیمی از دانش آموزان را با کارهای جهادی آشنا می کنیم تا برای بدست آوردن قله های پیشرفت و موفقیت از این بنیه استفاده بکنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به اینکه اگر دانش آموز خود نقش بسزایی در ساخت و مرمت مدرسه داشته باشد بر فرهنگ استفاده از بیت المال تاثیرگذار خواهد بود؛ اظهار کرد: این طرح با همت مشترک بین سپاه، آموزش پرورش و نوسازی مدارس صورت گرفته است.

سرهنگ جمال شاکرمی افزود: طرح هجرت 3 با هدف مرمت، رنگ آمیزی، تعمیر میز و نیمکت ها و شعار نویسی در مدارس آغاز شده، که دانش آموزان را در فضای نشاط و مناسبی قرار دهد.

وی در آخر اذعان کرد : این طرح با استقبال بی نظیر دانش آموزان و مدیران مدارس و همکاری فرماندهان نواحی و مسئولین بسیج دانش آموزی رو به رو شد که تاکنون با توانستیم با کمترین هزینه بهترین خدمات را ارائه دهیم.


ارسال نظرات