خبرهای داغ:
سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزی سراسر کشور با حضور ۱۶۰۵ ورزشکار و معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در قم آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۲۰۷۷۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزی سراسر کشور در قم آغاز شد‌
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزی پسر و دختر سراسر کشور ظهر امروز با حضور 1605 در سالن ورزشی مریم قم آغاز شد.

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش قم، رضا سیار فرماندار قم و ورزشکاران قمی در این مراسم حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش قم در این مراسم با بیان اینکه نیروی جوان سبب افتخار هر کشوری است، گفت: ایران سومین کشور با نیروی جوان است و این موضوع برای ما افتخار است که کشورمان دارای جوانانی با ظرفیت‌های علمی و فرهنگی است.

وی  با اشاره به اهمیت ورزش و لزوم توجه ویژه به آن افزود: ورزش سبب افتخار ملی است و باید تلاش شود که نوجوانان و جوانان به سوی ورزش سوق پیدا کنند.

شیخ‌الاسلام با اشاره به برگزاری سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در قم بیان کرد: افتخار این را داریم که میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در رشته‌های تنیس روی میز و بدمینتون هستیم، این مسابقات پس از سی و دو سال در استان قم برگزار می‌شود که این موضوع یک افتخار است.

مدیرکل آموزش و پرورش قم خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان قم میزبان مسابقات دانش آموزی است که 1605 ورزشکار در رشته‌های تنیس روی میز و بدمینتون به مدت 20 روز به رقابت می‌پردازند.
ارسال نظرات