نویسنده کتاب «راهنمایی کامل یک کافر درباره ایران» به بررسی تهدید ایران برای جامعه بشریت و به خصوص آمریکا پرداخته است.
کد خبر: ۸۷۲۰۷۳۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، رابرت اسپنسر که نویسنده کتاب‌های متعددی درباره ایران و اسلام است و با تحلیل‌های ضد اسلام و ضد ایرانش بارها مهمان رسانه‌های متعدد آمریکایی شده است و مرتبا به عنوان تحلیل گر اوضاع ایران و خاورمیانه از نوشته‌ها و گفته‌های او استفاده می‌کنند، اخیر کتابی را منتشر کرده است که دست همه تحلیل‌ها و نوشته‌ها از اسلام هراسی و ایران هراسی را از پشت بسته است!

این کتاب «راهنمایی کامل یک کافر درباره ایران» نام دارد و او در این کتاب به بررسی تهدید ایران برای جامعه بشریت و به خصوص آمریکا پرداخته است.

در این کتاب نویسنده اصرار دارد که به همه آمریکایی‌ها و به خصوص سیاست‌مدارانش بفهماند که ایران از داعش، چین، روسیه و هر خطری که آمریکایی‌ها فکرش را کنند، برای آمریکایی‌ها بسیار خطرناکتر است و حیات سیاسی آمریکا تا زمانی که جمهوری اسلامی باشد، در معرض خطر است.

یکی از دلایل خطرناک بودن ایران از نظر نویسنده این کتاب، حمایت از حزب الله لبنان و بشار اسد است که توانسته خطر بسیار بزرگی را در همسایگی اسرائیل برای این رژیم غاصب به وجود بیاورد و نویسنده با هیاهو و انواع استدلال‌ها سعی کرده به مخاطبش بفهماند که حزب الله یعنی ایران و این نیروی مردمی شکست ناپذیر در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا زمانی که هست آب خوش از گلوی آمریکا پایین نخواهد رفت!

اسپنسر همچنین برای اینکه مخاطبش را بیشتر بترساند تا گمان نکند ایران و آمریکا از نظر جغرافیایی از هم دور هستند و امکان خطر برای آنها وجود ندارد، تقریبا پای ایران را به همه اتفاقاتی که برای آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر افتاده باز کرده است، از شرکت ایران در حمله به برج‌های دوقلو بگیرید تا بمب گذاری در سفارتخانه های آمریکا در کنیا و تانزانیا و مسئول همه اینها را تفکر شیعی و اندیشه جمهوری اسلامی دانسته که به وسیله حزب الله و طرفدارانش در سراسر دنیا اعمال می‌شود.

نتیجه گیری نویسنده در صفحات پایانی کتاب هم معلوم است،‌ از آنجا که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیش است، او از مردم این کشور خواسته به کسی رای بدهند که قاطع تر با ایران برخورد کند تا این خطر پایان ناپذیر برای آمریکا را برایشان مرتفع کند!

ارسال نظرات