سرپرست تیم ووشوی پارس جنوبی خبر داد

حضور 3 ملی‌پوش تیم پارس جنوبی در مسابقات جهانی ووشوی چین

سرپرست تیم ووشوی پارس جنوبی گفت: ملی‌پوشان تیم ووشوی پارس جنوبی شامل قلی‌پور، سیفی و فاضلی در جام جهانی ساندای چین شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۲۰۷۲۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

ایوب چراغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در عسلویه اظهار داشت: تیم ووشو پارس جنوبی برای امسال از چند ماه پیش به فکر تقویت بازیکنان استان بوده که تاکنون سه مرحله اردوی آمادگی در منطقه ویژه برگزار شده و در اولین مسابقات کشوری که در استان فارس شهرستان استهبان برگزار شد موفق شدیم 4 مدال طلا و یک برنز توسط بچه‌های بومی تیم پارس جنوبی بگیریم.

وی بیان کرد: در حال حاضر بچه‌ها در اردو هستند و خود را برای مسابقات کشوری که در اواخر مردادماه در اردبیل برگزار می‌شود آماده می‌کنند و تا قبل از شروع لیگ چند بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم.

چراغی در مورد وضعیت ملی‌پوشان ووشوی پارس جنوبی هم گفت: ملی‌پوشان تیم ووشو پارس جنوبی شامل قلی پور، سیفی، فاضلی هستند که امسال در جام جهانی ساندا که در آبان ماه در کشور چین شرکت می‌کنند، سعید فاضلی هم اکنون در اردو است که شهریور ماه به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام خواهد شد.

سرپرست تیم ووشو پارس جنوبی اظهار داشت:  با توجه انتخابات هیأت استان و حضور آقای حاجیانی امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق نیروهای خوبی برای ورود به تیم پارس جنوبی آماده کنیم.

این مسؤول در مورد مربیان تیم پارس جنوبی بیان کرد: امسال هم با برادران اوجاقی در بخش ساندا (مبارزه) ادامه خواهیم داد، حسین اوجاقی هم اکنون سرمربی تیم ملی بزرگسالان و امیر اوجاقی مربی تیم ملی جوانان هستند که از نظر فنی واقعاً در سطح اول دنیا بوده و در بخش تالو هم محسن احمدی قهرمان جهان و آسیا همچنان هدایت تالوکارن را بر عهده دارند.

چراغی گفت: در راستای آموزش ووشو در استان، باشگاه پارس جنوبی آمادگی خود را به هیأت استان اعلام کرده که مربیان ساندا و تالو این آمادگی را دارند که هر وقت هیأت دوره فنی برگزار کند ما این مربیان را در اختیارشان قرار دهیم تا سطح فنی ووشوکاران استان ارتقاء پیدا کند.

وی در پایان بیان داشت: جا دارد از حمایت همه‌جانبه یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی و هیأت مدیره باشگاه تشکر کنم که تیم ما را حمایت کردند.

ارسال نظرات