خبرهای داغ:
معاونت روابط عمومي سپاه قزوین اظهار کرد: در بحث اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل رهبر انقلاب اعتقاد به نگاه به بيرون ندارند بلكه اولويت كار و توليد را اتكا و اعتماد به توانمندي داخل مي تواند و نگاه به بيرون در زمينه هايي بايد باشد كه ظرفيت داخل توان آن را نداشته باشد
کد خبر: ۸۷۲۰۶۸۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاري بسيج در قزوين،سرهنگ پاسدار سيد حسين حسيني نسب معاونت روابط عمومي سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در ديدار با كاركنان و مدير مسئول روزنامه ولايت ضمن تقدير و تشكر از همكاري  روزنامه ولايت با سپاه استان در بحث پوشش خبري و بازتاب خدمان اين نهاد انقلابي در افكار عمومي گفت: در بحث اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل رهبر انقلاب اعتقاد به نگاه  به بيرون ندارند بلكه اولويت  كار و توليد را  اتكا و اعتماد به توانمندي داخل دارند.

وی با اشاره به نيروي عظيم مردمي ملت ايران گفت:  ما هرگاه به درون و مردم متكي بوديم توانستيم پيشرفت و دستاورد فوق العاده به دست بياوريم و هر كجا كه از ظرفيت و نيروئ عظيم مردمي غافل بوديم  متضرر شديم.

این مسئول اضافه کرد: رهبر انقلاب از خرد تا كلان را مورد تاكيد قرار دادند و هيچ عذري از كسي پذيرفته نيست زيرا مسايل توسط  ولي امر ما به صراحت گفته مي شود، مديريت و توليد و كار جهادي مكمل اقتصاد مقاومتي و بدون  آن موثر و موفق نخواهد بود و كشور  براي پيشرفت صحيح  نيازمند حركت بسيجي وار است.

امنيت امروز ما ناشي از نگاه به درون است

 حسینی تصریح کرد: همينكه در شرايط سخت ركود و نقدينگي و نبود آگهي ها كار انتشار روزنامه در راستاي مطالبات رهبر انقلاب تلاش را انجام مي دهيد يك كار جهادي و بسيجي وار است.

معاونت روابط عمومی سپاه قزوین متذکر شد: امنيت امروز ما ناشي از نگاه به درون است و خداوند دو نعمت سلامتي و امنيت را به ملت ايران ارزاني داشته است و تا زماني‌ كه  زير سايه ولايت فقيه در راستاي اهداف الهي انقلاب حركت كنيم همچنان مستدام خواهد بود.

 وی با اشاره شهدا شاخص سال اظهار کرد: ما شهيده شاخص بسيج سراسر كشور  داريم كه شهيده رقيه رضايي می‌باشد که اهل قزوين بودند و انتظار داريم به ان پرداخته شود و فرهنگ  جهاد و شهادت را با زبان شيواي رسانه اي براي مردم بازگو كنند.

 حسینی نسب در خاتمه یادآور شد: در بحث شهيد شاخص استان معلم شهيد قدرت الله چگيني را داريم كه امیدواریم رسانه و مطبوعات استان به طور گسترده به آن پرداخته شود.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها