خبرهای داغ:
رئیس اداره برنامه‌ریزی صنعت و معدن استان قم خبر داد
رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه در ۴ ماهه نخست امسال تعداد ۱۶۵ جواز تاسیس واحد صنعتی صادر شده است، گفت: میزان سرمایه‌گذاری این واحدها بالغ بر ۳۴۸۵۵ میلیارد ریال با ۲۵۷۵ فرصت شغلی بوده است.
کد خبر: ۸۷۲۰۶۷۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
سرمایه‌گذاری بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریالی با ۲۵۰۰ فرصت شغلی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد حسن تقوی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه در 4 ماهه نخست امسال تعداد 165 جواز تاسیس واحد صنعتی صادر شده است اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری ثابت بابت جواز تاسیس این واحدها بالغ بر 34855 میلیارد ریال با 2575 فرصت شغلی بوده است.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: گروه کالای صنایع فلزی، صنایع شیمیایی و مواد غذایی از عمده‌ترین شاخه‌هایی است که سرمایه‌گذاران اقدام به دریافت جواز تاسیس کرده‌اند که بیشتر طرح‌های صنعتی با توجه به امکانات موجود در شهرک‌های صنعتی صورت گرفته است.

به گفته وی، با توجه به امکانات فراهم شده در شهرک‌های صنعتی، زیرساخت لازم جهت سرمایه گذاری به ویژه طرح‌های کوچک و متوسط در استان ایجاد شده است.

تقوی میزان مصرف آب و ملاحظات زیست محیطی را عمده ترین ویژگی طرح‌های صنعتی در استان برای سرمایه‌گذاری عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن استان قم در مرکز صنعتی کشور که در شعاع 300 کیلومتری آن بیش از 65 درصد صنایع موجود کشور قرار گرفته است، پتانسیل و ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری در زنجیره‌های تکمیلی صنایع در این استان وجود دارد.
ارسال نظرات