خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی بشرویه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 150نفر از متربیان حلقه های صالحین به اردوهای جهادی یک اعزام شدند، گفت: 10گروه جهادی ازدانش آموزان بسیجی در غالب اردوهای جهادی طرح هجرت سه به مدت 10روز در طول تابستان در عرصه های بهسازی و مرمت مدارس فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۷۲۰۶۵۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

علی اصغر رجبی مقدم مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: از ابتدای سال جاری اعزام گروه های جهادی در قالب اردوهای یک، سه ، هفت و ده روزه برگزار شده است.

رجبی مقدم ادامه داد: جهادگران از اقشار محلات ، دانشجویی ، دانش آموزی ، کارمندی و غیره به مناطق محروم اعزام می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فراغت جوانان و نوجوانان از درس و دانشگاه امکان برگزاری در تابستان نسبت به سایر فصول سال بیشتر است بنابر این اردوهای جهادی در تابستان شدت و قوت می گیرد.

وی عنوان کرد: غالبا جهادگران در قالب اردوهای هفت روزه به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان اعزام می شوند و دانش آموزان در عرصه بهسازی و مرمت مدارس در قالب اردوهای 10 روزه اعزام می شوند.

رجبی مقدم با اشاره به اینکه از ابتدای از ابتدای شروع طرح هجرت سه 10 گروه جهادی دانش آموزی به مدت ده روز در عرصه بهسازی و مرمت مدارس فعالیت داشتند، عنوان کرد: با توجه به فراغت جوانان و نوجوانان از علمی و دانشگاه امکان برگزاری در تابستان نسبت به سایر فصول سال بیشتر است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بشرویه با اشاره به اعزام اردوهای جهادی در بخش محلات اشاره کرد و گفت: درایام عید نوروز و تابستان سال جاری تعداد 56 نفر در اردوهای جهادی 7روزه محلات شرکت کردند.

رجبی مقدم ادامه داد: از این تعداد در ایام عید نوروز 25 نفر و از ابتدای تابستان سال جاری تا کنون 31نفربه مناطق محروم شهرستان اعزام و خدمت رسانی انجام دادند.

وی با اشاره به حضور متربیان حلقه های صالحین در اردوهای جهادی یک روزه عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 151نفر در غالب اردوهای جهادی یک روزه در عرصه های برداشت محصولات کشاورزی، بافت فرش برای عتبات عالیات و فعالیت های عمرانی یک روزه مساجد و پایگاه های بسیج خدمت رسانی انجام دادند و این فعالیت ها تا پایان سال ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی بشرویه ادامه داد: علاوه بر سازمان بسیج سازندگی، فرمانداری ، بخشداری ها ، آموزش و پرورش ، دانشگاههای پیام نور و علمی کاربردی نیز در این برنامه مشارکت دارند.

وی ابراز داشت: پیشنهاد برادرانه اینجانب به جوانان و نوجوانان این است که در اوقات فراغت خود با آشنایی در حوزه دین، احکام و ولایت، اطلاعات خود را بالا ببرند و در صورت امکان به حرفه آموزی روی بیاورند تا بتوانند با آشنایی با شغل های متفاوت زمینه مناسبی را برای انتخاب کار در آینده برای خود ایجاد نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها