خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی گفت: جهادگران بسیجی جوانان مومن و دلسوزی هستند که هر ساله با چشم پوشی از فرصت تفریح در تعطیلات تابستان برای خدمت به مستضعفین راهی مناطق محروم می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۲۰۶۵۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ، به همت بسیجیان گروه رهپویان کار و تلاش حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز و گروه شهید گمنام حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء (ع) بادرود اردوی جهادی در روستاهای هنجن و طامه نطنز آغاز شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز در حاشیه بازدید از این اردوی جهادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جهادگران بسیجی جوانان مومن و دلسوزی هستند که هر ساله با چشم پوشی از فرصت تفریح در تعطیلات تابستان برای خدمت به مستضعفین راهی مناطق محروم می‌شوند.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی افزود: در این اردوهای جهادی که با حضور بسیجیان انجام می گیرد کمک رسانی به مناطق محروم و مردم مستضعف در اولویت کار جهادگران قرار دارد.

وی هدف از برگزاری این اردوها را علاوه بر یاری به افراد مستضعف و نقاط محروم و دوردست، غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان و رشد مادی و معنوی و افزایش بصیرت دینی و سیاسی دانست و گفت: این اردوها بهترین موقعیت برای خودسازی و تهذیب نفس انسان است و در کنار این خود سازی نمونه بارزی از اقدام و عمل واقعی در راستای اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی با تکیه بر نیروها و امکانات داخلی به تصویر کشیده می شود.

فرمانده سپاه نطنز با تاکید بر اینکه این اردوها با توجه به حضور هدایتگر و میدانی بسیجیان در عرصه خدمات اجتماعی همواره مد نظر رهبر معظم انقلاب نیز قرار دارد، بیا کرد: ساخت و پیشرفت روستاها یکی دیگر از اهداف برگزاری اردوهای جهادی است که در کنار آن بسیاری از هزینه های دولت که باید در این طرح ها صرف شود کاهش می یابد.

وی خاطر نشان کرد: این اردو به مدت ۴ روز در این دو روستا برگزار می شود و با توجه به نیاز منطقه ممکن است این حضور ادامه یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها