نماینده سابق مجلس در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
فرج الله عارفی در واکنش به اظهارات رئیس سازمان سیا تصریح کرد: آقای رئیس جمهور باید موضع می‎گرفت و این سکوت معنادار او در واقع تاییدی بر این اظهارات است.
کد خبر: ۸۷۲۰۶۳۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
فرج الله عارفی، نماینده سابق مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات مداخله جویانه ی رئیس سازمان سیا مبنی بر میانه رو دانستن روحانی و حمایت از وی، اظهار داشت: آقای رئیس جمهور باید موضع می‎گرفت و این سکوت معنادار او در واقع تاییدی بر این اظهارات است.

نماینده سابق مجلس در ادامه با بیان اینکه دیگر مقامات امریکایی و کشورهای اروپایی نیز نسبت به توافق برجام اظهار خوشحالی می‎کنند بیان کرد: نمی‎دانم چرا آقای روحانی ملاحظه می‎کند و حرفی و یا تذکری چه از طریق رئیس جمهور و چه از طریق سخنگوی وزارت خارجه مطرح نمی‎شود؟

عارفی با بیان اینکه مقامات امریکایی کسانی که با موضع و سیاست‎های آنها هماهنگ هستند میانه رو و کسانی که از انقلاب و حقوق ملت دفاع می‎کنند تندرو معرفی می‎کنند عنوان کرد: خود این موضوع نشان می‎دهد که مقامات امریکایی به شدت خوشحال هستند از اینکه یک جریانی در ایران است که چند سال یک بار مواضعی را مطرح می‎کند که برای آنها امید بخش است.

نماینده سابق مجلس در توضیح این مطلب بیان کرد: وقتی که دشمن احساس کند در داخل ایران یک صدایی وجود دارد که هم نوا و هماهنگ با آنهاست امیدوار شده و این امیدواری او نه تنها باعث نمی‎شود که با آن جریان همراهی کند بلکه فشارهای خود را برای گرفتن امتیازات بیشتر و نهایتا نیز استهاله نظام جمهوری اسلامی شدت می‎دهد و طمع بیشتری نسبت به انقلاب اسلامی پیدا می‎کند.
ارسال نظرات