دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: یکی از برنامه‌های قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج توجه به محتواست و در همایشی که ماه رمضان امسال برگزار شد، این موضوع مورد تأکید قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۲۰۵۷۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار یعقوب سلیمانی امروز در نخستین همایش و نشست هم‌اندیشی عناصر راهیان نور با عنوان سفیران نور ویژه بزرگداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کرد که با حضور سردار فضلی در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب راهیان نور را یک ابتکار بزرگ و کار شایسته عنوان کردند و فرمودند که این کار باید تا مدت‌های مدیدی ادامه یابد.

وی تصریح کرد: کردستان بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، سرزمین مجاهدت‌های خاموش است که راهیان نور بستر مناسبی برای انعکاس این مجاهدت‌ها خواهد بود.

سلیمانی اضافه کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری که فرمودند، اینکه مردم با ماشین شخصی به مناطق عملیاتی می‌روند چیز خوبی بوده، اما بهتر است دسته جمعی بروند، این افراد در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی در کاروان‌ها قرار می‌گیرند و از برنامه‌های آنجا استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج توجه به محتواست و در همایشی که ماه رمضان امسال برگزار شد، این موضوع مورد تأکید قرار گرفت.

سلیمانی در ادامه گفت: برقراری ارتباط و ایجاد آشنایی بین دست‌اندرکاران امور فرهنگی عملیات بزرگ فرهنگی و تربیتی راهیان نور، ارتباط و تعامل بی واسطه فرماندهان و مسؤولین ستادی راهیان نور سپاه و بسیج با مسؤولین اصلی عملیات فرهنگی راهیان نور سپاه‌های استانی و هماهنگی و یکسان‌سازی ادبیات دست‌اندرکاران میدانی و عملیاتی راهیان نور سپاه و بسیج در امور فرهنگی و اعزام و اسکان از اهداف این کارگاه آموزشی راهیان نور است.

وی همچنین آموزش و توجیه علمی و عملی برای مسؤولین راهیان نور در عرصه‌های خادمی، روایتگری، تبلیغ، یادمان داری، اردوگاه داری و اعزام، تبادل افکار و انتقال تجربیات موفق دست‌اندرکاران امور راهیان نور سپاه و بسیج سراسر کشور، تبیین نقش و اهمیت قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و کمیته‌های تخصصی آن و قرارگاه های راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی، بین‌الملل و دریایی در توسعه و رشد راهیان نور کشور، معرفی جایگاه و نقش ستادهای راهیان نور سپاه‌های استانی در توسعه و رشد راهیان نور استان‌ها و آشنایی بیش از پیش با حماسه‌های رزمندگان جبهه‌های غرب و شمال غرب کشور و تأکید و تبلیغ عملی راهیان نور غرب و شمال غرب با حضور فعالین فرهنگی و اجرایی راهیان نور سراسر کشور در کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور اضافه کرد: اجرای اولین مانور بزرگ عناصر عملیاتی و میدانی مسؤول در امور فرهنگی راهیان نور به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی تربیتی جاری در کشور و تجدید میثاق با آرمان‌های امام، شهدا و مقام عظمای ولایت و به خصوص تجدید پیمان با شهدای سرزمین مجاهدت‌های خاموش به ویژه پیشمرگان کرد مسلمان از دیگر اهداف این برنامه است.

ارسال نظرات