خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم از اعزام کاروان فرهنگیان استان قم جهت زیارت مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۰۳۸۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

کاروان راهیان نور فرهنگیان بسیجی قم عازم شمالغرب کشور می شود

عباس روحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به نقش اثرگذار اردوهای راهیان نور ابراز داشت: اردوهای زیارتی شناخت زائران از مناطق عملیاتی و رزمگاه رزمندگان اسلام و شهدا بخصوص در مناطق غرب و شمالغرب کشور را ارتقاء می بخشد و موجب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی خواهد شد.

وی گفت: بر این اساس، ثبت نام از فرهنگیان بسیجی عضو حلقات صالحین شامل مربیات، سرگروه ها و متربیان صالحین در کانون های بسیج نواحی و مناطق آموزش و پرورش آغاز شده است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم با اشاره به اینکه در هر اتوبوس یک راوی مجرب دوران دفاع مقدس حضور خواهد داشت، خاطرنشان ساخت: حداکثر 16 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران فرهنگی پیش بینی شده که خواهران در دو تاریخ 23 و 25 مرداد و برادران نیز در تاریخ های 31 مرداد و اول شهریور از محل های تعیین شده اعزام خواهند شد.

روحی طول مدت اردو را چهار روزه خواند و یادآور شد: در این مدت، زائران فرهنگی از مناطقی چون محل شهادت شهیدان مهدی زین الدین، محمد بروجردی و عباس عاصمی، سردشت، پیرانشهر و حاج عمران و همچنین رزمایشی در ارومیه بازدید خواهند کرد.

وی در پایان یادآور شد: اعزام خانوادگی کاروان های راهیان نور با وسیله شخصی نیز بین تاریخ های 20 مرداد تا دهم شهریور انجام خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها