شماری از عاشقان ولایت از استان کرمان در روزهای آینده به نمایندگی از مردم این استان به محضر مقام معظم رهبری می‌رسند.
کد خبر: ۸۷۲۰۳۳۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸


 به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،ابوالقاسم سیف الهی معاون عمرانی استاندار کرمان در حاشیه دیدار با اعضای خانه مطبوعات جنوب کرمان در گفتگو با  دقیانوس ما،  ضمن اعلام این خبر گفت:جمعی از مردم استان کرمان ، سه شنبه ۱۲ مرداد ماه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) بیت رهبری با امام المسلمین حضرت امام خامنه ای دیدار خواهند کرد.
وی گفت:با توجه به درخواست های مکرر مردم و طبق هماهنگی های انجام شده و اعلام دفتر مقام معظم رهبری این دیدار به صورت مشترک با یکی دیگر از استان ها که احتمالا کرمانشاه باشد در روز سه شنبه ۱۲ مردادماه برگزار خواهد شد.
وی افزود:سهمیه استان کرمان ۵۰۰ نفر تعیین شده است که اعزام خانواده شهدا و جانبازان در اولویت قرار گرفته و همچنین به همه شهرستان های استان نیز سهمیه ای اختصاص داده شده که پس از مشخص شدن افراد اعزام خواهند شد.
گفتنی است مردم متدین و ولایت‌مدار استان کرمان چندین سال است خواستار دیدار با ولی امر مسلمین جهان و سید و مولای خویش بوده و هستند تا با رهبر معظم انقلاب دیدار داشته باشند و ضمن تجدید بیعت با رهبر و ولی خویش،از فرمایشات گهربار امام خامنه‌ای بهره گیرند و برکات کلام نورانی معظم‌له به این استان حال و هوای الهی و معنوی بدهد.
ما نیز با آرزوی طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری، این اتفاق مبارک را به همه مردم فهیم و ولایت‌مدار استان کرمان تبریک عرض می‌کنیم.

ارسال نظرات