مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی مطرح کرد

تربیت مدیران و متخصصان مکتبی و اخلاق‌مدار از اهداف مدارس صدرا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هدف از ایجاد مدارس علوم و معارف اسلامی تربیت مدیران و متخصصان مکتبی و اخلاق‌مدار برای آینده است.
کد خبر: ۸۷۲۰۳۱۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

حجت‌الاسلام صفر قربانپور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به فعالیت شش دبیرستان صدرا در سطح استان مرکزی گفت: هدف از ایجاد مدارس علوم و معارف اسلامی جذب دانش آموزان و افراد مستعد و علاقمند در رشته معارف و علوم اسلامی و تربیت مدیران و متخصصان مکتبی و اخلاق‌مدار برای آینده است.

وی افزود: در حال حاضر در استان مرکزی شش دبیرستان علوم و معارف اسلامی(صدرا) فعالیت دارند که با توجه به اینکه این مدارس دولتی نیستند به حمایت نیاز دارند تا از نظر سخت‌افزاری امکانات لازم را داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به تفکیک این مدارس در سطح استان تصریح کرد: این مدارس شامل سه مدرسه دخترانه و سه مدرسه پسرانه است و هم اکنون یک مدرسه صدرا در ساوه، یک مدرسه در محلات، دو مدرسه در خمین و دو مدرسه در اراک مشغول به فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام قربانپور خاطرنشان ساخت: دانش آموختگان این مدارس با توجه به اینکه به انتخاب و علاقه خود به این مدارس وارد می‌شوند و انگیزه‌های فرهنگی و خانوادگی آنها در تمایل به تحصیل در این رشته دخیل است در صورت کسب مدارج تحصیلی عالی تبدیل به مدیرانی الگو و اخلاق مدار در جامعه می‌شوند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: این دبیرستان‌ها زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت دارند و تنها توقعی که ما از مدیران در دبیرستان‌های صدرا داریم صدرایی بودنشان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار