خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
معاون تربیت و آموزش بسیج ناحیه امام صادق (ع) اصفهان :
معاون تربیت و آموزش بسیج ناحیه امام صادق (ع) اصفهان گفت : به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بسیجی ، اردوی تربیتی با عنوان بهشت صالحین با حضور 7000 نفر از بسیجیان این ناحیه در حال برگزاری می باشد.
کد خبر: ۸۷۲۰۳۱۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان معاون تربیت و آموزش بسیج ناحیه امام صادق (ع) اصفهان در مراسم افتتاحیه اردوهای تربیتی گفت : تعداد 7000 نفر از اعضای حلقه های صالحین ناحیه به مدت 7 روز در اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم شرگت می نمایند.

امین امینیان افزود : این اردوها که با عنوان بهشت صالحین در حال برگزاری می باشد ، شامل 3500 نفر خواهر و 3500 نفر برادر ، با هدف تثبیت بیشتر حلقه ها و ارتباط قوی تر بین اعضای حلقه های صالحین بوده که از تاریخ 10/05/1395 به مدت یک هفته هر روز حدود 1000 نفر  در این اردوها شرکت می کنند.

وی افزود : برنامه های متنوع فرهنگی ، آموزشی ، ورزشی برای شرکت کنندگان پیش بینی شده که عبارتند از : کار گروه های تربیتی با حضور کارشناسان تربیتی ، کارگروه عفاف و حجاب با هدف نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و پوشش خاص خواهران بسیجی ، آشنایی با مباحث اقتصاد مقاومتی  و عرضه محصولات شامل ( گیاهان دارویی و انواع محصولات خانگی) تولید شده توسط بسیجیان ناحیه ، نمایش فیلم های سینمایی انقلاب و حماسی  با همکاری خانه انقلاب اسلامی در اتوبوس سیار و مسابقات ورزشی شامل : والیبال ، فوتبال ، بسکتبال ، پینگ پنگ ، بدمینتون و بازی های بومی محلی شامل هفت سنگ و طناب کشی می باشد.

وی در پایان یادآور شد هر روز برنامه های شامل اجرای صبحگاه ، تلاوت قرآن کریم ، سرود جمهوری اسلامی ایران و اجرای گروه سرود دختران آسمانی معاونت تربیت و آموزش بسیج ناحیه و با توجه به فرا رسیدن ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت جشن روز دختر ویژه خواهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها