دومین کاروان اردوی راهیان نور غرب شهرستان بافق اعزام شد

دومین کاروان اردوی راهیان نور غرب دیروز از مقابل حوزه محمد رسول الله (ص) به سمت غرب کشور حرکت کرد.
کد خبر: ۸۷۲۰۲۷۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق ، رضا ابوترابی مدیر کاروان و مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج بافق در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: بعد از 24 تیر ماه این دومین کاروانی است که به سمت غرب حرکت می کند و این سفر ها تا 25 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: کاروان اول به سمت منطقه کردستان و کاروان دوم به سمت آذربایجان غربی حرکت کرده است ، مدت زمان سفر هرکدام 6 روز و تعداد افراد حاضر چهل و پنج نفر می باشد.

ابوترابی در ادامه به مسیر حرکت ایشان اشاره کرد و گفت: کاروانی که به سمت آذربایجان غربی حرکت می کند از مناطق قم و جمکران ، تبریز ، پارک الگلی تبریز ، دریاچه ارومیه ، شهدای ارومیه ، شهر پیرانشهر ، منطقه عملیاتی حاج عمران ، شهر سر دشت ، منطقه عملیاتی نصر هفت و شهر بانه دیدن می کنند.

وی افزود: کسانی که به سمت کردستان حرکت می کنند از مناطق قم و جمکران ، شهر همدان ، پارک باباطاهر ، پارک گنجنامه ، موزه جنگ همدان ، شهر سنندج ، تپه های الله اکبر ، باشگاه افسران سنندج ، یادمان شهدای سنندج ، شهر مریوان ، منطقه عملیاتی والفجر چهار ، پنجوین ، دریاچه زریوار مریوان ، شهدای مظلوم شهر بانه و خود شهر بانه بازدید می کنند.

ارسال نظرات