نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

یک سالگی برجام و عدم رفع مشکلات اقتصادی‎

محمد اسماعیل نیا با بیان اینکه یک سال از برجام گذشت ولی مشکلات اقتصادی مردم حل نشد افزود: در نطقی که دو سال پیش در مجلس داشتم مطرح کردم برجام نجات بخش اقتصادی نیست،
کد خبر: ۸۷۲۰۲۲۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

محمد اسماعیل نیا نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  دولتمردان ارزیابی دقیقی از  واحدهای صنعتی ندارند درصد بالایی از صنایع ما خوابیده است و علت خواب اینها چیست؟

وی با بیان اینکه برجام گذشت ولی مشکلات اقتصادی مردم حل نشد افزود: در نطقی که دو سال پیش در مجلس داشتم مطرح کردم برجام نجات بخش اقتصادی نیست، برجام که تمام شد تمام مشکلات مملکت حل شدنی نیست؛ برجام سازگار با ساختار نظام تولید و نقدینگی کشور نبوده است و عملا حمایتی از مشکلات اقتصادی نکرده است ، بسیاری از مشکلات اساسی در زمینه تولید و صادرات روی زمین مانده است.

 اسماعیل نیا بیان داشت: صنایع تبدیلی وضعیت خوبی را ندارند و تجّار در آینده متوجه اشتباه خودشان خواهند شد از اینکه سراغ تولید نرفتند و باورهای خود را به سمت برجام روانه کردند بزرگترین خطر در باورها و امیدهای برجام است که تولیدی نیست.

وی اذعان داشت: باید همه دست در دست هم دهیم و معالجه اقتصادی غیر از برجام داشته باشیم معالجه عملی این است ظرفیت درونی را خوب بشناسیم و لاغیر و باید مدیریت جهادی عملیاتی شود تا بتوانیم در اقتصاد منجر به خروجی های مفید شویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار