خبرهای داغ:
آیت‌الله حیدری در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم:

تجلیل از خانواده شهدا خنثی کننده توطئه‌های فرهنگی دشمن است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایثارگری مدافعان حرم گفت: شهدای مدافع حرم با بصیرت سیاسی و دینی از اسلام دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۲۰۲۰۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری  بسیج  از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز به همراه جمعی از مسئولان امروز با خانواده شهید مدافع حرم رضا عادلی کردزنگنه از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا در اهواز دیدار کرد.

در این دیدار که به مناسبت هفته مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای برگزار شد عبدالنبی، سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان نیز حضور داشت.

همچنین جمعی از معاونین و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم رضا عادلی کردزنگنه حضور داشتند و یاد این شهید اهوازی را گرامی داشتند.

در این برنامه آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز با ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدافع حرم برای شادی روح شهید مدافع حرم رضا عادلی کردزنگنه فاتحه و آیات دیگری از قرآن کریم را قرائت کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این آیین مجاهدت، شجاعت و ایثارگری شهدای مدافع حرم را ستود و اظهار داشت: بصیرت سیاسی و دینی شهدای مدافع حرم حاصل تفکر ناب اسلام و جهاد است.

وی با اشاره به حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق  تاکید کرد: این عزیران با تمام وجود از ارزش‌های دین مبین اسلام و حرم اهل بیت(ع) پاسداری و دفاع می‌کنند که برخی از آنان نیز در این راه به فیض عظیم شهادت نائل می‌شوند.

آیت‌الله حیدری در ادامه به وظایف همگان در قبال خون شهدا اشاره کرد و گفت: فرزندان ایران اسلامی هم ‌عهد و یک‌ صدا هستند و در راه شهدا گام می دارند، آنها اجازه نمی‌دهند قطره‌ای از خون پاک شهدای گلگون کفن پایمال شود.

همچنین عبدالنبی سواعدی،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم رضا عادلی کردزنگنه از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا در اهواز نیز تاکید کرد: امروز همه مردم و مسئولان وظیفه ‌دارند تا ایثار، صبر،  مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا را قدر بدانند.

وی تصریح کرد: همگان با قدردانی از خانواده‌های شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند زیرا این موضوع خنثی‌کننده توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام خواهد بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره بزرگداشت شهدا عنوان کرد: به فرموده ایشان زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست.

سواعدی مسئولیت همگان در قبال شهیدان بسیار سنگین دانست و خاطرنشان کرد: باید با ادامه راه آنان از حرمت خونشان پاسداری کنیم.

در این آئین معنوی که در فضایی آکنده از عطر و بوی شهادت برگزار شد خانواده شهید رضا عادلی بخشی از خاطرات و ویژگی‌های شخصیت والای این شهید عزیز را بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها