روحانی جوان کشور کنگو در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا:

تبعیت ملت ایران اسلامی از امام خامنه ای موجب الگو گیری ملت های مستضعف جهان برای مقاومت شد/ آسایش و امنیت جمهوری اسلامی نعمت است

استاد ثابتی انگو با یادآوری فقدان آسایش و امنیت در کشور های منطقه، آسایش اجرای مراسم در جمهوری اسلامی را نعمت دانست که دشمنان برای خاموش کردن نور خداوند با رویکرد ایجاد ناامیدی در جامعه اسلامی برای گسترش تفرقه، ترویج فرهنگ بی غیرتی، بی ایمانی و در نهایت دلزدگی تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۷۲۰۰۹۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اندیشمند و طلبه جهان اسلام با یادآوری سابقه دینی و زندگی خانواده خود در کنگو افزود: خانواده ما از جامعه وهابیت بوده و به دلیل مطالعه و تحرکات فکری به مذهب اهل تسنن روی آوردیم.

استاد ثابتی انگو در گفتگو با خبرنگار بسیج مازندران، ضمن اشاره به اینکه در بین اهل تسنن گنگو، شیعه به عنوان تکفیر شناخته می شود، ادامه تحصیلات حوزوی را در سیر تکاملی و دینی خود موثر دانست و بیان کرد: با ادامه تحصیل، مخفیانه به دور از اطلاع خانواده ام در خصوص مذهب شیعه به تحقیق پرداختم و گاها با برادران اهل تشییع بر سر موضوعات جرئی بصورت احساسی برخورد تند می کردم اما با روی خندان و سر شار از ملاطفت آنان روبرو می شدم.

استاد ثابتی انگو از کشور کنگو با اشاره به دستاورد ملی و بین المللی رزمندگان مقاومت اسلامی گفت: دفاع از اسلام و اهل بیت(ع) بالاترین مرحمت خدا و اهل بیت علیه السلام است.

انگو انقلاب و قیام مستضعفین جهان بر علیه استبداد، ظلم و استکبار را از دستاورد های مهم و اصلی انقلاب اسلامی ایران در سطح بین المللی خواند و یادآور شد: اگر امروزه در کشور های جهان می توانیم شاهد انقلاب و مقابله مستضعفین بر علیه ظالمان باشیم آن به برکت و تاسی از انقلاب اسلامی شماست و شما قدر این موهبت الهی را بدانید و در حفظش با جان و دل کوشا باشید.

وی بیداری و مقاومت در برابر استکبار را الگو گرفتن از امتی دانست که با تبعیت از رهبری ای فاضل چون آیه الله خامنه ای در برابر ابر قدرتها حرف زده و استوار ایستادگی دارند و اضافه کرد: حکومت انقلاب اسلامی ایران الگوی کوچکی از حکومت حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) است لذا شما جوانان این را یک فرصت و موهبت بزرگ بدانید و بیاندیشید که چرا رزمندگان برای دفاع از حریم اسلام، دل از دنیا برکندند و بعضی از آنان به شهادت نائل شدند؟!

استاد کنگویی ضمن تاکید بر حفظ این انقلاب، تبعیت از رهبر و ولی فقیه جهان اسلام آیه الله خامنه ای، خواستار هشیاری جوانان انقلاب اسلامی در برابر انحرافاتی شد که دشمنان اسلام از طریق شبه افکنی و تفرقه و خون ریزی در دین و مذهب دست به کار شدند.

ثابتی انگو به ماجرای جنگ احد و نافرمانی فرماندهان در جنگ برای دست یابی به غنائم ناشی از فتح اولیه اشاره کرد و گفت: برخی از رزمندگان سست ایمان در جنگ احد کسب غنائم را بر حفظ موقعیت پیروزی خود بر دشمن و پیروی از فرمان مقتدای خود (پیامبر اسلام صلی الله علیه و اله و سلم) ترجیح دادند و به سرنوشت بد ضربه سنگین بر یاران رسول الله(ص) که همانا غلبه کفر بر اسلام و شکست مسلمین بود گرفتار شدند.

استاد انگو با توجه به اینکه خطرات زیادی متوجه دنیای اسلام بویژه شیعه و ملت ایران است اضافه کرد: قدر امنیت در جمهوری اسلامی را بدانید زیرا ایران تنها کشوری است که بواسطه هشیاری ملت و شجاعت و از خود گذشتگی رزمندگان و شهدایش دارای امنیت بالا ست واین امنیت از ارزش بالایی در کشور ، منطقه و جهان برخوردار است و آزادگان جهان به آن غبطه دارند.

وی با یادآوری فقدان آسایش و امنیت در کشور های منطقه همچون، یمن، نیجریه و ... در موضوعات مختلف از جمله برگزاری مراسم مذهبی، آسایش و امنیت برگزاری مراسم در جمهوری اسلامی را نعمت دانست و اظهار کرد: دشمنان دین تلاش دارند تا این نور الهی را خاموش کنند گرچه خداوند نورش را می گستراند اما نباید از مکر، حیله، ترفند و دسیسه دشمنان با رویکرد گوناگون اعم از ایجاد ناامیدی در جامعه اسلامی برای گسترش تفرقه، فرهنگ بی غیرتی، بی ایمانی و در نهایت دلزدگی از اسلام غافل شد .

حجه الاسلام والمسلمین ثابتی انگو روحانی برجسته و جوان کشور کنگو با بهره گیری از مبانی قرآن به سید حسینعلی تقوی گفت: ابرقدرتها حتی در صورت قرار گرفتن ملت ها در زیر سلطه آنان هم راضی نمی شوند و این پذیرش سلطه یعنی ذلت و تحمیل ذلت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها