خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی:

شاخصه مهم انقلابی بودن، ولایت پذیری و ولایت مداری است

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی از دیگر خصوصیات انقلابیون را پایبندی به استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و حساسیت در برابر دشمن دانست و تاکید کرد: دشمن را نباید دست کم بگیریم.
کد خبر: ۸۷۲۰۰۶۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، غلامرضا اردونی در جمع دانش آموزان شرکت کننده در طرح یاوران ولایت با بیان اینکه شاخصه های یک بسیجی انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است، اظهارداشت: انقلابی بودن یعنی کسی که پیرو خط امام(ره) و پایبند به اصول و ارزش ها باشد.

منش انقلابی بودن؛ منش افراطی نیست

وی متذکر شد: یکی از چیزهایی که در جامعه یا فضای مجازی بحث می شود انقلابی بودن را با تندروی خدشه دار می کنند که اصلا اینطور نیست و منش انقلابی بودن؛ منش افراطی نیست و ما باید مراقبت کنیم تا انقلابی بودن تحریف نشود.

شاخصه مهم انقلابی بودن، ولایت پذیری و ولایت مداری است

مسئول بسیج دانش آموزی استان با ذکر شاخصه هایی برای انقلابی بودن افزود: ولایت پذیری و ولایت مداری است، پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی مانند استکبار ستیزی، استقلال و آزادی و داشتن همت بلند از شاخصه های انقلابی بودن است.

وی از دیگر خصوصیات انقلابیون را پایبندی به استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و حساسیت در برابر دشمن دانست و تاکید کرد: دشمن را نباید دست کم بگیریم.

از همان اول استکبار با اصل انقلاب مخالف بود

اردونی با بیان اینکه در هشت ماه گذشته مکرر مقام معظم رهبری فرمودند "به آمریکا اعتماد نکنید"، یادآور شد: از زمان شکل گیری این نهضت به رهبری امام راحل دشمن عزمش را جزم کرد و از تمام ظرفیت هایش استفاده کرد که این انقلاب را نابود کند، یک روز جنگ سخت، یک روز جنگ نرم و یک روز هم جنگ نیمه سخت مثل فتنه 88 بود.

وی خاطرنشان کرد: از اول هم استکبار با اصل انقلاب مخالف بود چون در تضاد با خواسته هایشان بود و امام خمینی(ره) استکبار ستیز و مدافع مظلومان بودند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان ادامه داد: در قواعد جنگ داریم حمله کردن به مراکز اجتماعی غیرنظامی ممنوع است اما می بینیم که کشورها و رژیم های ظالم این کار را انجام می دهند.

وی عنوان کرد: این دوره طرح یاوران ولایت ، دوره بسیار مبارکی است که به نام ولایت می باشد و باید یاوران ولایت از اینجا مشخص شوند.

اردونی ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند " وظیفه من و شما این است که در مدرسه دانش آموزان را با انقلاب، ارزش ها و آموزه های دین، فرهنگ دفاع مقدس، راهیان نور و... آشنا کنیم" .

شما مسئول بسیج در مدرسه هستید

وی خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: تا چهار سال قبل از شما یک معلم جای شما مدرسه را مدیریت می کرد. شما مسیول بسیج در مدرسه هستید و باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنید.

مسئول بسیج دانش آموزی استان افزود: ما بهترین اساتید استان را جمع کردیم که اساتید این دوره باشند پس از فرصتی را که اینجا هستید قدر بدانید و از آن به خوبی استفاده کنید.

وی ابراز داشت: اولین خواسته تمام شهدا اطاعت از ولی فقیه است. شهیدانی که رفتند تا ما امروز در آسایش باشیم.

انتهای پیام/1600

ارسال نظرات
پر بیننده ها