پنجمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در حوزه 416 حضرت زینب (س) در مهرشهر آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۷۲۰۰۲۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ پنجمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در حوزه 416 حضرت زینب (س) در مهرشهر کرج آغاز به کار کرد.
 
لیلا عبادی مسئول فرهنگی بنیاد مهدی موعود (عج) در این خصوص به خبرنگار ما گفت : مربیان باید در خصوص تعلیم دو نکته تعهد نسبت به فضای فیزیکی (تا حواس متربی پرت نشود) و  تعهد مربی نسبت به فضای معنوی را در نظر داشته باشند.
 
 دوره تربیت مربی کودک و نوجوان مهدویت در مهرشهر کرج برگزار شد + تصاویر

وی افزود : در فضای معنوی مربی باید اخلاص داشته باشد و نسبت به کار خود اعتقاد، ایمان و دغدغه داشته باشد و دنبال مسائل مادی نباشد تا به موفقیت برسد و طبق نقل قول از  حجت‌الاسلام محسن قرائتی اخلاص مانند پله برقی عمل می کند و سرعت رسیدن به هدف را افزایش می دهد. 

مسئول واحد کودک و نوجوان بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) بیان کرد: :بهترین سن برای شروع مباحث مهدویت، دینی و تربیتی از سه سالگی می باشد.

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان مهدویت در مهرشهر کرج برگزار شد + تصاویر 

وی تاثیرپذیرترین روش را در دوره مهد، پیش دبستانی و ابتدایی تعریف داستان دانست و تاکید کرد : داستان باعث جذب کودک می شود و در مقاطع ابتدایی در کنار داستان استفاده از شعر که مقتضای درس است، مناسب می باشد و شایان ذکر است این دوره به مدت در 8 روز، پنج شنبه ها در حوزه 416 برگزار میشود.

خبرنگار بسیجی: اصغر نژاد

ارسال نظرات