خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۱۹۹۸۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج: سرهنگ محمدرضا شجاع، معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی در مراسم وداع با شهدای گمنام شهر ایور گفت: شهدای گمنام با گذشت بیش از ۳۰ سال برگشته‌اند تا چراغ راهی برای ملت باشند و به ما آگاهی ببخشند تا راه امام و ولایت را فراموش نکنیم.

وی با تأکید بر اینکه دوران پرافتخار کشور و ارزش‌های دوران دفاع مقدس باید به نسل‌های بعد منتقل شود اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی مفاهیمی وارد زندگی مردم سرزمین ما شد که در گذشته وجود نداشته و مهتمرین این مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرهنگ محمدرضا شجاع غیرت، تعصب، ولایت مداری و تکلیف مداری را از مهمترین ویژگی‌های شهدا عنوان کرد و گفت: این خصوصیات باعث شد تا شهدا برای همیشه در تاریخ ایران و جهان جاودانه شوند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: مهتمرین توصیه شهدا در راه مقابله با تهاجم فرهنگی امربه‌معروف و نهی از منکر، صبر و شکیبایی و حمایت از ولایت‌فقیه است.

معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با بیان اینکه به برکت خون پاک شهیدان، امروز انقلاب در همه عرصه‌ها پیشرفت داشته و از گزند دشمنان محفوظ مانده است اظهار داشت: همه ما در مقابل این خون‌های پاک مسئولیم و باید به وظیفه خود که خدمت به مردم و ادامه دادن راه شهداست عمل کنیم.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به کشوری قدرتمند و تأثیرگذار در معادلات بین‌المللی تبدیل‌شده و امروز اضمحلال قدرت‌های شرق و غرب در حال نمایان شدن است.

سرهنگ شجاع با اشاره به تحولات سوریه گفت: قریب به ۸۵ کشور جهان در سوریه علیه دولت قانونی و گروه‌های مقاومت در حال نبرد هستند اما به برکت فرهنگ ایثار و شهادت تمام نقشه‌های دشمنان در این کشور، نقش بر آب شده و به‌زودی با آزادی شهر حلب همه منافع غرب از تشکیل داعش از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه شهید خط قرمز همه جریانات سیاسی، احزاب و گروه‌هاست افزود: خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران بایستی به خود افتخار کنند که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور شده‌اند.

محمدرضا شجاع قول ملت ایران به شهدا را دفاع از ناموس و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی عنوان کرد و افزود: متأسفانه دنیای استکبار با به‌کارگیری ابزارهایی همچون شبکه‌های موبایلی و ماهواره در حال ترویج بی‌حجابی، کمرنگ کردن بنیان خانواده و برداشته شدن حجاب برتر از سر بانوان است.

معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت: رسالت انقلابی امروز ما تشکیل جبهه فرهنگی است و همه باید با امربه‌معروف و نهی از منکر با تهاجم فرهنگی دشمن به مقابله برخیزیم.

وی با بیان اینکه هدف امروز آمریکا از بکارگیری دیپلماسی لبخند حذف آرمان‌های انقلاب است تأکید کرد: ملت ایران تا همیشه تاریخ از مظلومان عالم و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کند و در این راه کوتاه نخواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها