خبرهای داغ:
نخستین دوره آموزشی مهدویت ویژه کودکان و نوجوانان، در حرم مطهر هلال بن علی (ع) آران و بیدگل آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۶۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در حاشیه افتتاحیه نخستین دوره آموزشی مهدویت در جمع خبرنگاران گفت: این دوره آموزشی با حضور 200 کودک و نوجوان در حرم حضرت محمدهلال بن علی (ع) آغاز شد.

سید جواد تکیه با اشاره به سطح بندی این دوره بر اساس رده های سنّی شرکت کنندگان تصریح کرد: کلاس ها در سه رده سنّی 4 تا 6 سال ویژه شکوفه ها، رده سنی 7 تا 9 سال ویژه کودکان و رده سنی10 تا 13 سال ویژه نوجوانان تقسیم بندی و مواد آموزشی مرتبط با هر رده سنی تهیه شده است.

تکیه افزود:با برنامه‌ریزی صورت گرفته، دوره‌های آموزشی به صورت تخصصی و کاربردی با حضور اساتید مجرب از شهر مقدس قم برگزار خواهد شد تا گامی در جهت حرکت به سوی مهدی یاوری، مهدی باوری در این قشر مهم جامعه بردارد.

مدیر اجرایی حرم مطهرحضرت محمد هلال بن علی (ع) تصریح کرد: آموزش مفاهیم قرآنی، داستان‌گویی،‌ شعر و نقاشی و کاردستی با مضامین قرآنی و مهدویت از دیگر برنامه های این دوره آموزشی است.

سید جواد تکیه افزود: این دوره در قالب 20 جلسه آموزشی تا پایان تابستان در سالن اجتماعات حرم مطهر برگزار می شود.

مدیر اجرایی حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) اظهار داشت: رشد فکری و دینی کودکان و نوجوانان به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و نهادینه‌سازی گسترش معارف اصیل مهدویت به صورت بنیادین در این مقاطع از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

تکیه افزود: با عنایت به این که دوره مهدویت ویژه کودکان و نوجوانان برای نخستین بار در سطح شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود استقبال خانواده ها بسیار فراتر از حد انتظار است.

آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی ترین نقطه استان اصفهان، یکصد کیلومتری شهر مقدس قم و 6 کیلومتری کاشان واقع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها