پایگاه بسیج شهید مهندس مهدی باکری بعداز گذشت حدود ۷ سال از تاسیس پایگاه اکنون ۱۴۴۰ نفر بسیجی دارد و به عنوان پایگاه فعال فرهنگی درحال فعالیت می باشد و در سال ۹۴ بعنوان پایگاه منتخب درجشنواره کشوری مالک اشتر حضور پیداکرد.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۴۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ پایگاه بسیج شهید مهندس مهدی باکری درسال ۱۳۸۷ تاسیس شد و از همان ابتدا با رویکرد کارفرهنگی شروع به فعالیت کرد و باتوجه به موقعیت پایگاه که در پارک ملت محله رسالت بود کار برای بسیجیان کمی سختر شد اما با توکل به خدا و همت بالای بسیجیان کارفرهنگی در این منطقه به اجرا درآمد.

بعداز گذشت حدود ۷ سال از تاسیس پایگاه اکنون ۱۴۴۰ نفر بسیجی دارد و به عنوان پایگاه فعال فرهنگی درحال فعالیت می باشد و پایگاه شهید باکری سال ۹۴ بعنوان پایگاه منتخب درجشنواره کشوری مالک اشتر حضور پیداکرد و از سردارنقدی ریاست سازمان بسیج لوح سپاس دریافت کرد.

از سال جاری نیز باتوجه به هدف گذاری کارگروه برنامه ریزی پایگاه، فعالیت خوبی در راستای اجرای رهنمودهای امام خامنه ای مبنی برکار فرهنگی شروع کرده است.

باتوجه به موقعیت پایگاه که در سال های گذشته فاقد حریم بوده است در سال 94 با کمک شهردار وقت برادر بسیجی مهندس مدرس زاده و تعدادی از اعضای شورا این پروژه انجام شد و در سال جاری با تصمیم شورای پایگاه شهید باکری اقدامات زیبا سازی و ایجاد فضای سالم ورزشی در پایگاه آغاز شده است و در این راستا با بتن ریزی ۶۰۰ متر فضای کف حیاط جهت ایجاد زمین والیبال و فوتبال برای متربیان با برآورد اعتبار بالغ بر ۴میلیون تومان انجام شد که حدود ۲ میلیون تومان توسط خیرینی چون حاج عادل حنیفی نایب رئیس اصناف شهرستان تامین شد.

از دیگر اقدامات این پروژه کاشت نهال میوه، ایجاد حوضچه ی آب، تامین روشنایی موردنیاز محوطه با اعتبار یک میلیون تومان اجرا شد و در حال حاضر با اجرایی شدن بیش از ۶۵ درصد از پروژه زیباسازیی، ساخت آلاچیق، نصب تصاویر۵۳ شهیدو رنگ آمیزی محوطه پایگاه در دستور کار و پیگیری شورای پایگاه قرار گرفته است که با توجه به اعتبار مورد نیاز که حدود ۱۱ میلیون تومان برآورد شده است درحال رایزنی با خیرین و مسئولان جهت به پایان رساندن به این پروژه است.

هدف ازانجام این پروژه ایجاد فضا و محیطی سالم و پرنشاط برای متربیان حلقه های صالحین در راستای کار تربیتی و فرهنگی می باشد و بسیج بدون کار تربیتی فعالیتش بی اثر خواهد بود.

در پایان از فعالیت های شبانه روزی شورا و بسیجیان پایگاه شهید مهدی باکری و راهنمایی های فرمانده و شورای محترم حوزه ۷۱۱ عمار یاسر تقدیر و تشکر بعمل می آید.

آخرین ماموریت بسیجی شهادت است.

خبرنگار بسیجی: بیسیم چی

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها