مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان از وقوع 6 حادثه در 48 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۲۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، آتش پاد سوم سعید اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در 48 ساعت گذشته آتش نشانی سمنان به 6مورد حادثه که به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام شده بود  خدمات رسانی کرد.
وی افزود : با تماس شهروندان با سامانه 125 در دو روز گذشته در ساعات مختلف آتش نشانان این سازمان  به کمک همشهریان سمنانی شتافتند و امداد رسانی کردند.
وی در تشریح نوع حادثه ها  عنوان کرد: در مجموع 6حادثه اتفاق افتاده از 187 تماس گرفته شده در 48 ساعت گذشته 1 مورد گرفتن حیوانات موذی ، دو مورد آتش گرفتن سطل زباله وفضای سبز و 2 مورد واژگونی خودروی پراید در بلوار شهید نوروزی و جاده پیغمبران سمنان بوده ،که توسط آتش نشانان پوشش داده شده است.
*مسدود شدن زیرگذر روزیه بر اثر ریزش بتن
 مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان گفت: یک دستگاه میکسر، بتن اضافی خود را در این زیرگذر به سمت گلستان تخلیه و سبب مسدود شدن این مسیر شد.
حمیدرضا پیوندی  از پاکسازی این زیرگذر توسط نیروهای سازمان پسماند خبر داد و افزود: رفت و روب  وجمع آوری پسماند های  بتن حاصل از ریزش بتن در این مسیر زمان زیادی را به خود اختصاص داد و پاکبانان به جای ارائه خدمات شهری مجبور به جمع اوری و پاکسازی این مسیر و رفع مشکل ایجاد شده توسط این متخلفان شدند.
وی اظهار داشت : این گونه تخلف ها در سطح شهر سمنان به دفعات دیده  می شود که سازمان با توجه به مورد تخلف با مورد برخورد قانونی می کند.
وی خاطر نشان کرد:این نوع تخلف ها با بازدیدهای روزانه و پیگیری مستمرانه واحد ستاد ساماندهی  پسماند های ساختمانی و عمرانی صورت می پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها