خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع)

هر لحظه اراده کنیم منافع دشمن در خطر است

سردار مرتضوی؛ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در کنگره بزرگداشت شهدای شیروان با کیفی خواندن این مراسم گفت: مناسبت هایی که در وصف شهدا برگزار می شود، باعث می شود راه، مسیر و سیره شهدا را به درستی بشناسیم.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۲۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شیروان؛ سردار مرتضوی؛ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در کنگره بزرگداشت یاد و خاطره 636 شهید شیروان گفت: دشمنان دریافته اند  از راه جنگ سخت نمی توانند به نظام اسلامی ما نفوذ کنند و ما در هر لحظه که اراده کنیم، می توانیم منافع دشمنان را در معرض خطر قرار دهیم.

مرتضوی با کیفی خواندن کنگره شهدای شیروان افزود:  مناسبتهایی که در وصف شهدا برگزار می شود، باعث می شود راه، مسیر و سیره شهدا را به درستی بشناسیم.

وی گفت: در روزگاری که ما برای کوچکترین ادوات نظامی نیازمند دیگران بودیم، اکنون دشمنان از ما هراس دارند.

سردار مرتضوی افزود: اگر امروز، ملوانان و تفنگداران آمریکایی حاضر می شوند که خفت و خواری را بپذیرند و سر تعظیم فرود آورند به خاطر برکات خون این شهیدان است.

وی گفت: اگر امروز همه این افتخارات و سربلندی و موفقیتها کسب شده است از نعمت این شهدا است که اخلاص در تک تک سلولهای وجودشان بود و تحت هیچ شرایطی در برابر دشمنان سرتعظیم فرود نیاوردند و با هر تحریم و تهدیدی مبارزه کردند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: امروز همه دشمنان دریافته اند که نفوذ به نظام اسلامی ما از راه جنگ سخت امکان پذیر نیست از راههای جنگ نرم ورود می کنند.

وی تاکید کرد: اگر بناست که جامعه ما اسلامی بماند باید امر به معروف و نهی از منکر که تضمین کننده اسلام ناب است را جدی بگیریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار