نماینده مردم دهلران در گفت و گو با «بسیج»:

آژانس انرژی اتمی قابل اعتماد نیست/ نباید اطلاعات محرمانه کشور در اختیار غربی‌ها گذاشته شود

کاظم زاده گفت: تمام محاکم بین المللی تا حد زیادی متاثر از لابی قدرت امپریالیسیم هستند و اساسا نباید ذره‏‎ای به آنها اعتماد کرد و تا جایی که امکان دارد اطلاعات محرمانه کشور نباید در اختیار آنها گذاشته شود.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۲۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم دهلران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص افشای اسناد محرمانه توافق هسته ای در یک رسانه آمریکایی تصریح کرد: سابقه بازرسان آژانس اتمی در هر کشوری از جمله لیبی و عراق نشان داده که آنها وابسته به سرویس‎های امنیتی کشورهای مختلف هستند.

کاظم زاده در ادامه تاکید کرد: باید با این نگاه به آژانس نگاه کرد که قابل اعتماد نیستند و این یک واقعیت است.

وی با تاکید بر اینکه مسائل هسته‎ای و مملکتی تا جایی که ممکن است باید محرمانه باقی بماند عنوان کرد: تمام محاکم بین المللی تا حد زیادی متاثر از لابی قدرت امپریالیسیم هستند و اساسا نباید ذره‏‎ای به آنها اعتماد کرد و تا جایی که امکان دارد اطلاعات محرمانه کشور نباید در اختیار آنها گذاشته شود.

نماینده مردم دهلران در مجلس با بیان اینکه به هر فرد بیگانه‎ای چه به عنوان آژانس و غیره که به کشور می‎آید، نباید اعتماد کرد و باید نگاه بدبینانه‎ای نسبت به آنها داشت گفت: در مقابل باید به نیروی داخلی اعتماد داشته باشیم و از این جهت نمایندگان و مسئولین سیاسی کشور نیز باید در جریان جزئیات این اسناد محرمانه قرار بگیرند.
ارسال نظرات