خبرهای داغ:
نماینده مردم شیروان

شهدای انقلاب تا پای جان در کنار امام ایستادند

عبدالرضا عزیزی در سومین کنگره بزرگداشت شهدای شیروان گفت: شهدا و خانواده های آنان انتظار دارند با افرادی که حقوق نجومی دریافت می کنند به شدت برخورد شود تا بین مردم ناامیدی ایجاد نشود.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۱۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی امروز در سومین کنگره بزرگداشت شهدای شیروان گفت: شهدا و خانواده های آنان انتظار دارند با افرادی که حقوق نجومی دریافت می کنند به شدت برخورد شود تا بین مردم ناامیدی ایجاد نشود.

" عزیزی" با اشاره به حقوق های نجومی توسط عده ای قلیل اظهار داشت: عده ای قلیل نباید باعث شوند همه نظام زیر سوال برود زیرا کسیکه نظام به وی اعتماد کرده و مسئولیت دارد نباید از مقامش سوء استفاده کند و این اعتماد را خدشه دار کند.

وی گفت: مردم همیشه با نظام و ولایت بوده و هستند ولی رفتارهای عده ای قلیل از مسئولین ناامیدی ایجاد خواهد کرد که باید به جد با آنان برخورد شود و در زمانیکه مردم مشکل معیشت و جوانان مشکل اشتغال دارند نباید اجازه دهیم عده ای بیایند سوء استفاده کنند و این برای ما قابل قبول نیست.

عزیزی افزود: هم اکنون ایران در خیلی از تکنولوژی ها حرف اول را می زند که حاصل تلاش های خالصانه دانشمندان  و مسئولین پاک است و امنیت بالای امروز کشور را مدیون  رهبری مدبرانه و خون شهدا هستیم.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در این سال ها گفت: سپاه همیشه از انقلاب و آرمان های امام راحل  پاسداری کرده و در برابر مفاسد اقتصادی با قدرت ایستاده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها