در این دیدار همسر شهید مهدی عسگری لوح تقدیری را به عنوان قدردانی از زحمات فرماندهان، همکاران و دوستان شهید مهدی عسگری به جانشین فرماندهی سپاه استان البرز تقدیم کردند.
کد خبر: ۸۷۱۹۸۹۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ خانواده شهید مهدی عسگری با جانشین فرمانده سپاه استان البرز دیدار کردند.

در این دیدار همسر شهید مهدی عسگری لوح تقدیری را به عنوان قدردانی از زحمات فرماندهان، همکاران و دوستان شهید مهدی عسگری به سردار سید یوسف مولایی جانشین فرماندهی سپاه استان البرز تقدیم کردند.

همسر شهید مهدی عسگری ضمن تقدیر از زحمات همکاران شهید بعد از شهادت ایشان اظهارداشت: کارهایی که برای شهید مهدی عسگری انجام شد باعث ایجاد آرامش خاصی برای خانواده این شهید شد.

سردار مولایی با اشاره به هدف والای شهید مهدی عسگری برای رفتن به سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب (س) گفت: در آخرین دیدار این شهید با انگیزه قوی و اراده بسیار برای رفتن به سوریه اقدام کرد و به درجه ای رسیده بود ومواردی را میکرد که به هیچ روشی برای ماندن قانع نمی شد و دیگر فلسفه و منطق گفتن برای نرفتن ایشان به سوریه کفایت امر نمی کرد.

همسر شهید مهدی عسگری بیان کرد: شهید همیشه میگفتند سفره ای پهن شده است، باید تا این سفره پهن است اقدام کرد، که اگر این سفره جمع شود دیگر فایده ایی ندارد و باید حواسم جمع باشد تا این سفره جمع نشده است من هم برداشت خودم را داشته باشم.

سردار مولایی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد شهید مهدی عسگری افزود: حُسن خلق و منش خوب شهید مهدی عسگری و حس مسئولیت پذیری بالای ایشان بسیار بارز بود و مسئولیتی که به ایشان سپرده شده بود را به بهترین نحو انجام میدادند و کار را به خوبی پیش میبردند.

سردار مولایی با آرزوی توفیق و پایداری برای خانواده این شهید گفت: درک و فهم این موضوع برای ما راحت نیست اما برا شما که در وضعیت خاصی قرار دارید بسیار دشوار است که عمری با فردی مانند شهید مهدی عسگری که و خاطرات و محبت های ایشان فراموش شدنی نیست زندگی کنید واین برای شما که در جایگاهی هستید که نگاه و هدف بالاتری وجود درک این مشکلات را آسان تر میکند و اگر غیر از این بود تحمل آن آسان نبود.

جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به مراسم تودیع و معارفه ای که برای این شهید برگزار شد خاطر نشان کرد: معمولا رسم بر این است که از تودیع شونده تقدیر و تشکر میکنند اما بزرگترین تقدیرو تشکر و هدیه را خداوند به شهید مهدی عسگری دادند که شهادت هم هدیه تقدیر و تشکر و هم هدیه آخر خدمت برای شهید عسگری قرار گرفت.

سردار مولایی گفت: تعدادی از قهرمانان هدایای خود را خود را به شهید مهدی عسگری تقدیم کردند که قابل توجه و ارزشمند است و در واقع با شهادتش روح جدیدی به سیستم تربیت بدنی و ورزش استان دمیده شد، عده ای زیادی در این وادی نبودند اما چون شهید مسئول تربیت بدنی استان بودند در مراسم تودیع و معارفه مسئولین تربیت بدنی استان، ورزشکاران، حضور داشتند واز زحمات این شهید برای تربیت بدنی استان تقدیر و تشکر کردند.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: این را بدانید که همه یاد و خاطره شهید را زنده نگه میدارندو با شهادت ایشان یک بِرند تازه ای به عنوان یک پهلوان ورزشی و شهید مدافع حرم که در حوزه ورزش ید طولایی داشتند برای سپاه ایجاد شده است.

همسر شهید عسگری با تشکر از همکاران و دوستان این شهید گفت: دوستان شهید می گفتند که ایشان دوست و رفیق بسیار خوبی بودند اما ایشان چندین برابر همسر خوبی بودند به همین دلیل تحمل این موضوع برای من بسیار سخت است اما وقتی لطف دوستان و آشنایان را میبینم قلبم به آرامش می رسد که حداقل مهدی من از یاد نمیرود و همین به یاد ماندن باعث میشود بسیاری از کارها انجام شود و افراد زیادی تماس میگیرند که نه من را دیده اند و نه مهدی را و میگویند ما دیدمان نسبت به شهدا عوض شده است با توجه به تبلیغاتی که برای این شهید در سطح شهر و کانال های مجازی داشته اند تاثیر زیادی داشته است.

در پایان این دیدار هدایای اهدایی از طرف ورزشکارن به خانواده شهید مهدی عسگری تقدیم شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها