اجرای طرح جوانه های صالحین در پایگاه شهید مطهری روستای ابرسج + عكس

طرح جوانه های صالحین به همت پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا در روستای ابرسج شاهرود اجرا شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۸۸۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
عباسعلی سلمانی فرمانده پایگاه شهید مطهری روستای ابرسج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت حلقه های نوجوانان و جوانان در قالب جوانه های صالحین اظهار کرد: طرح جوانه های صالحین با حضور اعضای حلقه های صالحین نونهالان و نوجوانان و جوانان پایگاه شهید مطهری روستای ابرسج همه روزه در کانون شهدای پایگاه و مسجد جامع روستا در حال برگزاری است.

وی افزود: در این طرح کلاسهای آموزش قرآن در دو سطح1و2و احکام،مداحی،کامپیوتر، ورزشهای رزمی، والیبال، تنیس و آموزش شنا و زبان انگلیسی در طول هفته از ساعت 18 در دو مکان مسجد جامع روستا برای آموزش قرآن و کانون فرهنگی ورزشی پایگاه برای کلاس های دیگر در حال اجرا میباشد.



سلمانی خاطر نشان کرد: این طرح جهت غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان و آموزش های کاربردی به آنان با استقبال خوب بسیجیان و خانواده های آنان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن بر روی افکار و اندیشه های نسل جدید ما تمرکز دارد گفت: باید تلاش کنیم از فرصت هایی که بدست می آید بهترین بهره را ببریم و بتوانیم فرهنگی غنی اسلام ناب را به نسل جوان منتقل نماییم و راه انتقال آن هم از اجرای برنامه های مختلف آموزشی،ورزشی و هنری است که با برگزاری آن فرهنگ ناب را می توان در این راستا انتقال داد.



فرمانده پایگاه شهید مطهری روستای ابرسج افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم با اجرای دقیق برنامه های ابلاغی و استفاده از پتانسیل نیروها در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و پرورش نیروهای انقلابی در جامعه پیرامونی خود عمل نماییم و این تکلیف ماست و ما بلاید این تکلیف را انجام دهیم تا شرمنده امام و شهدا نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار