پیکر 120 شهید از زیر خاک های تفتیده نمایان شد و جوان ترین شهید گمنام مازندران به یاد حضرت علی اکبر (ع) امام حسین (ع) پس از انجام آزمایش مربوطه شناسایی شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۸۵۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، با تفحص جان برکفان و مشتاقان شهدا در مناطق جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی  در جنوب و جنوب غربی کشور  پیکر 120 شهید از زیر خاک های تفتیده نمایان شد و جوان ترین شهید گمنام مازندران به یاد حضرت علی اکبر (ع) امام حسین (ع) در میان پیکر  ده ها شهید دفاع مقدس کشف و پس از انجام آزمایش مربوطه شناسایی شد.

پیکر مطهر دو شهید گمنام و "شهید علی‌اکبر خانجانی” از شهدای تازه تفحص شده بر روی دستان مردم ولایتمدار پایتخت شهیدان شمالی کشور بابل تشییع شد.

در این مراسم مسئولان استانی و شهرستانی به‌همراه خانواده‌های شهدا، جانبازان و مردم خداجوی بابل حضور داشتند و با تکبیرهای حماسی و شعارهای دشمن‌شکن فریاد ولایتمداری، دفاع از حریم اسلام و انقلاب را در مسیر راهپیمایی طنین‌انداز کردند.

مراسم تشییع شهدای گمنام  دفاع مقدس که پس از 30 سال به میهن بازگشتند در بابل هم  از بیمارستان شهید یحیی‌نژاد آغاز و تا میدان ولایت برروی دستان عاشقان راه شهادت ادامه داشت.

پس از تشییع این شهیدان، پیکر دو شهید گمنام به شهر امیرکلا و پیکر شهید علی‌اکبر خانجانی به روستای کشتله بخش گتاب شهرستان بابل جهت تدفین حرکت داده شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها