معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و فناوری‌اطلاعات بانک شهر از ارائه سرویس‌های جدید موبایل‌بانک به مشتریان این بانک در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۸۵۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، غلامحسین تابش‌فر، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و فناوری‌اطلاعات با اشاره به این ‌که بانک شهر، بانک تخصصی در حوزه‌ مدیریت شهری است، گفت: به منظور تحقق شعار "نوآوری در خدمت” و به منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان تا کنون اقدامات مختلفی در خصوص ارائه خدمات الکترونیک در این بانک انجام شده است.

وی افزود: در این خصوص به منظور تکمیل بسته خدمات الکترونیک، بهینه‌سازی نرم‌افزاری موبایل‌بانک آغاز شد تا علاوه بر ارائه سرویس‌های موجود، خدمات جدیدی نیز در زمینه موبایل‌بانک به مشتریان ارائه شود.

به گفته تابش‌فر، در حال حاضر علاوه بر رفع نواقص سرویس‌های گذشته، همه زیر‌ساخت‌های نرم‌افزاری، ارتباطی و سخت‌افزاری سرویس‌های جدید مهیا شده که در هر دو بسته پیامک و اینترنت برای سیستم‌های عامل‌های IOS، اندروید و ویندوز قابل اجراست.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و فناوری‌اطلاعات بانک شهر خاطرنشان کرد: علاوه بر این اقدامات برای تکمیل دو نسخه اندروید و IOS بر روی تبلت نیز انجام شده که پس از آماده‌سازی بر روی سایت اینترنتی بانک قرار می‌گیرد و همچنین از طریق نرم‌افزار app store برای سیستم عامل IOS و برای سیستم عامل اندروید از طریق نرم‌افزارهای Google play و بازار قابل دانلود است.

تابش‌فر تصریح کرد: همه زیر‌ساخت‌های لازم برای اجرای این سرویس آماده است و به زودی برای همه مشتریان بانک شهر قابل استفاده خواهد بود.

ارسال نظرات