سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله در جمع بسیجیان شهرستان کوهبنان گفت : کارشناسان نظامی امنیتی آمریکا سالهاست که نتوانسته اند راهکاری برای مقابله با انقلاب اسلامی بیابند و چند سالی است که شیوه ی خود را عوض کرده اند ....
کد خبر: ۸۷۱۹۸۵۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبر گزاری بسیج در کرمان، سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله در جمع بسیجیان شهرستان کوهبنان گفت : کارشناسان نظامی امنیتی آمریکا سالهاست که نتوانسته اند راهکاری برای مقابله با انقلاب اسلامی بیابند و چند سالی است که شیوه ی خود را عوض کرده اند و برای راه اندازی خاورمیانه جدید و خاورمیانه بزرگ همه کشورهای منطقه را به جان هم انداخته و در کشورهای اسلامی حاکمان سرسپرده و پادشاهان گوش به فرمان گمارده اند .

وی افزود : مستکبران می خواهند از این طریق جلوی پیشروی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را بگیرند اما کشورهای زیادی این موضوع را پذیرفته اند و اما چرا این نمود کمتری دارد دلیلش این است که سرنیزه در کشور ها حاکم است و انقلابیون تحت شدید ترین شکنه ها و مجازات ها قرار گرفته اند.

نوری به نحوه شهادت شیخ نمر توسط حکام آل سعود اشاره کرد و گفت : شیخ شهید شیعه عربستان نمونه ای از این سرکوب های انقلابی منطقه است و پادشاهان دست نشانده آمریکا در منطقه با تمام هزینه ها هنگفتی که می کنند می دانند اگر مردم به حال خودشان رها شده بودند تا کنون اتفاق دیگری افتاده بود.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد : همه ی مردم ایران جان بر کف در دفاع از انقلاب و اسلام در میدان هستند شما در آینده خواهید دید که غنچه انقلاب به زودی شکوفا خواهد شد و دشمنان ما امروز به جایی رسیده اند که دیگر خودشان هزینه نمی کنند و بیشتر از این خفت و خاری را به جان نمی خرند .

وی در این باره ادامه داد : ال سعود به واسطه انگلیس روی کار آمد و اکنون سر سپرده آمریکاست و از سی پنج برادر سعودی هفت تن پادشاه عربستان شدند و حالا آمریکا برایشان تصمیم می گیرد که به جایی این که این حرکت عمودی باشد داستان پادشاهی در عربستان افقی شود یعنی بعد از پدر پسر بیایید نه برادر.

سردار پاسدار نوری در تشریح وضعیت کنونی عربستان این چنین گفت : محمد بن سلمان پسر همین پادشاه است طراحی این است ولیعهد دوم را به جای ولیعهد اول بنشانند و با حرکتی آرام سیاسیون را راضی کنند که این جوان سی و پنج ساله پادشاه عربستان بشود.

وی درباره وضعیت ملک سلمان تبیین کرد : وی که ولیعهد دوم و فرمانده نیروی مخصوص و مامور حفاظت از تاج و تخت است در آمریکا تربیت شده و یک مهره کاملا امریکایی محسوب می شود و توانسته است با جمع کردن چهل رای در منطقه و همراهی شانزده کشور با زور و وعده مالی این دولت ها را علیه انقلابیون یمن متحد کند.

نوری به وضعیت بحرین نیز اشاره کوتاهی داشت و گفت : بحرین امروز شبیه یک فرمانداری در مقابل عربستان است امارت و قطر نیز وضعیتی شبیه به بحرین دارند.

وی ضمن یادآوری تلاش دشمنان اسلام ناب محمدی برای براندازی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : مستکبران و دست نشانده های آنها نه با جنگ نه با فتنه نه با نفوذ نتوانستند به خاک این کشور نزدیک شوند و در جبهه مقاومت در سوریه و عراق نیز شکست های زیادی را متحمل شده اند .

این فرمانده سپاه ضمن بیان این مطلب که افق بیداری و موفقیت کم کم خودش را نشان می دهد و این وعده الهی است در ادامه به تشریح وضعیت کنونی کشور سوریه پرداخت و خاطر نشان کرد : دشمنان ما کم کم دارند می پذیرند که باید بشار اسد در مهندسی جدید سوریه باشد و در یمن هم همین وضعیت است و از مذاکرات کویت خبر رسیده است که پذیرفته اند که با جنگ و تیر و تفنگ کاری از پیش نمی رود و این هم یک شکست دیگر است برای جبهه استکبار در منطقه .

وی به بی عقلی افرادی مثل مرسی در مصر اشاره کرد و بیان داشت : آن چیزی که خودش را دارد نشان می دهد این است در آینده پیروزی با جبهه مقاومت است و شکست با کسانی است که به دنبال سازش با آمریکا هستند و این به شعار های انقلاب بر می گردد.

نوری عنوان کرد : کشورهایی که مسیر انقلاب اسلامی را شروع کردند و دنبال می کنند اگر از ظلم ستیزی و استکبار ستیزی و محرومیت زدایی پیروی کنند موفق خواهند بود و داستان برای ما نیز اینگونه است که اگر از شعار های شهدا ذره ای عدول کنیم باید قیامت جواب بدهیم چرا که استقلال آزادی جمهوری اسلامی شعار اصلی شهدا بود و تمام عزت و ابروی این کشور از همین شعار هاست.

وی برای کسانی که از انقلاب سرد شده اند و در نقشه نفوذ دشمنان فرا گرفته اند یادآوری کرد : مردم سالاری دینی پایه اصلی این انقلاب بود و «مرگ بر آمریکا»،« مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق» از شعار های اصلی این انقلاب است این را من نمی گویم این شعار ها را مراجع دینی آگاه دلسوز و بیدار گفته اند و این شعار های ملت ایران هم در عمل و هم در گفتار هم در داخل و هم درخارج ازمرز ها ساری و جاریست.

سردار نوری به بسیجیان کوهبنان توصیه کرد : به رفتار و گفتار بعضی از خودفروخته ها ، خسته شده ها و مغرض های داخل نگاه نکنید راه انقلاب هموار است و افق روشن است و این موضوعات را با سه عامل تجزیه و تحلیل کنید اول رهبری دینی اسلامی، دلسوز، دشمن شناس ،بیدار ،ساده زیست و عابد که فاصله نگاه و برداشت و هدف گذاری ایشان با سایر نخبگان داخل کشور فاصله از زمین تا آسمان است .

وی درباره شخصیت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) گفت : دشمنان ما نیز این صفات ایشان را ازعان می کنند و فاصله ایشان با نخبگان کشور های دیگر دنیا نیز بسیار زیاد است حتی در مقامات عالی و روسای جمهور های کشور های دیگر نیز چنین شخصیتی یافت نمی شود و حتما روسای کشورهای مختلف تحت تاثیر ایشان قرار گرفته اند و دیدار با ایشان را برا ی کشورهایشان مفید می داند و احساس کردند که نیاز به این ارتباط است .

نوری در تشریح عامل دوم یعنی جمهوری اسلامی گفت : ابتدای انقلاب می گفتند این انقلاب ، انقلاب فارس هاست در مقابل عرب ها ؛ می گفتند این انقلاب انقلاب شیعه هاست و مرتباً به سیره این انقلاب اسلامی تهمت می زدند اما امروز نخبگان دنیا متوجه شدند که این انقلاب انقلاب دینی است چرا که ایران دارد از مظلومان دنیا با هر دین و مذهبی دفاع می کند .

وی در خصوص عامل سوم مد نظر مردم و بسیجیان بیان داشت : نکته سوم این است که امریکایی ها و صهیونیستی ها تا کنون هر تصمیمی گرفتند و هر اقدامی انجام داده اند به خواست خدا و وعده الهی و همت مردم به نفع جمهوری اسلامی تمام شده است این برای مردم در قضایایی چون فتنه جنگ تحمیلی و مسائل منطقه ای کاملاً واضح است چرا که فتنه گران با شعار نه غزه نه لبنان ختم انقلاب را شعار می دادند.

سردار نوری با اشاره به اینکه رهبری دینی ، سیره اسلامی ناب مردم ایران ، فریبکاری و اشتباهات مستکبران باعث پیشرفت و عزت کشور ما شد در بخش دیگری از بیانات خود به ذکر مصداق هایی از نفوذ در استان گفت : ما در کرمان دو گروه را دستگیر کردیم ولی هیچ کدام از آنها کرمانی نبودند.

وی تاکید کرد : برای دفاع از انقلاب اسلامی باید آمادگی خود را حفظ کنیم اشراف و هوشمندی خود را بالا ببریم و مواظب نفوذ دشمن باشیم ، باید با اخلاق و امید دادن نیرو سازی کنیم نیرویی با گفتمان انقلاب اسلامی بسازیم .

ارسال نظرات