تشییع جوان ترین شهید مازندران علی اکبر خانجانی در بابل انجام شد

دفاع از حریم ولایت و حفظ حجاب در جامعه اسلامی خون بهای شهیدان است/تصویر

فرمانده سپاه بابل با تشکر از حضور گسترده مردم در مراسم شهیدان گمنام، به پاس سال‌ها فداکاری و دفاع از اسلام و ایران، خون بهای شهدا را دفاع از حریم ولایت و حفظ حجاب در جامعه اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۷۱۹۸۳۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، پس از تفحص و کشف 120 شهید دفاع مقدس  پیکر 3 شهید تازه تفحص شده به مازندران رسید و دلدادگان شهدا در کنار سایر شهدای گمنام پیکر جوان ترین و شاید نوجوان شهید مازندران  را پس از 30 سال دوری بر دستانشان گرفتند و اشک هجران و وفاق یار ریختند.

آری در سالروز شهادت ششمین امام رحمت  و معرفت امام جعفر صادق(ع) شیعیان آن امام  گرچه بواسطه خباثت آل یهود(سعود)، امسال از بقییع دور ماندند اما  پیکر  پرچمدار فرزند زهرا را همچون علی اکبر حسین(ع) دوست داشتند و به جهت نزدیگی و وابستگی  شهدا  با اهل بیت(ع) شهید خانجانی را گرامی داشته و واسطه شفاعت گرفتند.

با ورود پیکر همزمان با ورود پیکر مطهر "شهید علی‌اکبر خانجانی” بعد از ۳۳ سال به خاک وطن، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم ولایتمدار بابل مراسم تجدید بیعتی توسط موسسه راه شهید این شهرستان در مزار گلزار شهدای آرامگاه معتمدی بابل برگزار شد.

سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده سپاه ناحیه بابل با بیان خارطرات دوران دفاع مقدس از مردم حاضر در این مراسم خواست پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا باشند.

وی افزود: خون بهای شهدا دفاع از حریم ولایت و حفظ حجاب در جامعه اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه بابل در پایان با تشکر از حضور گسترده مردم در این روزها، از خانواده‌های شهدای شهرستان به پاس سال‌ها فداکاری و دفاع از اسلام و ایران قدردانی کرد.

در ساعات پایانی مراسم پیکر یکی از شهدای گمنام نیز با هماهنگی به‌عمل آمده وارد این مجلس شد و به این محفل عطر و بوی خاصی بخشید.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها