در دیدار اعضای کانون بسیج هنرمندان شهرستان با فرماندار بهاباد مطرح شد:
فرماندار بهاباد گفت:هنرمند باید خودساخته باشد تا بتواند هنر خود را به مردم منتقل کند و تعهد انسانی در مردم ایجاد شود.
کد خبر: ۸۷۱۹۷۸۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و اعضای کانون بسیج هنرمندان شهرستان با فرماندار بهاباد دیدار کردند.

فرماندار بهاباد در این دیدار با بیان اینکه هنر باید یک نتیجه داشته باشد به سخن حضرت امام خمینی(ره) در مورد هنر اشاره نمود و گفت: بهترین تعریف از هنر را امام راحل ارائه فرمودند که هنر عبارت است از دمیدن روح تعهد در انسان ها؛ و لذا وقتی نتیجه هنر و کار هنری ایجاد تعهد انسانی، مذهبی و خانوادگی باشد هنر است در غیر این صورت ضد هنر است.

عباس اقبال اظهارداشت: بعضی از هنرها باعث می شود در مردم ایجاد پرخاشگری کند مانند بعضی از بازیهای کامپیوتری که این هنر نیست چون کارکرد هنر را ندارد؛ علم هم اگر منتهی به حل مشکل مردم شود خوب است و در صورت استفاده نادرست، این علم می تواند بر ضد انسان و مصالح او باشد.

وی تصریح کرد: هنرمند باید خودساخته باشد تا بتواند هنر خود را به مردم منتقل کند و تعهد انسانی در مردم ایجاد شود.

"حسین زاده" مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهاباد هم در این دیدار گزارشی از فعالیت های صورت گرفته را بیان نمود و گفت: برنامه های و کلاس های متنوع آموزشی که متناسب با جوانان باشد در نظر گرفته شده است.

"ناصر گرانمایه" یکی از اعضای کانون خواستار حمایت بیشتر از بسیج هنرمندان شد و گفت: همانطور که دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ کشور هزینه می کند ما هم باید برای مقابله با آن هزینه کنیم.

وی یکی از اولویت ها و برنامه های پیش روی این کانون را جذب جوانان به ویژه پسرها عنوان نمود و گفت: استقبال دختران در کلاس های آموزشی بیشتر از پسرها می باشد که برای جذب پسرها باید برنامه ها و کلاس هایی متناسب با آنها تشکیل شود تا بتوان اوقات فراغت آنها را پر نمود.

در ادامه این دیدار مشکلات بسیج هنرمندان مطرح و رهنمودها و پیشنهادات لازم از سوی فرماندار ارائه شد.

ارسال نظرات