فرمانده سپاه شهداء با اشاره به شعار بسیج دانش آموزی که ایمان، قلم و شجاعت است، گفت: شهید فهمیده هر سه موضوع را دارا بود و امروز انتظار داریم شهید فهمیده ها در مدارس در بین جوانان و نوجوانان تکثیر پیدا کنند.
کد خبر: ۸۷۱۹۷۷۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در جمع دانش آموزان شركت كننده در دوره تابستانى طرح ولایت با تاکید بر اتحاد میان مسلمانان گفت: ما در اثر مسلمان بودن زیر چتر خدای متعال جمع شدیم بنابراین شیعه و سنی بودن در دین ما جا ندارد مهم این است که ما مسلمانیم و ایمان به خدا داریم و به این امر افتخار می کنیم.

وی افزود: در روایات اسلامی، بارها با عبارات و تعابیر گوناگون، ازنعمت آرامش و آسایش سخن به میان آمده است در روایتی از پیامبر(ص) نقل شده است که ایشان فرمودند: نعمتان مجهولتان الصحه و الامان؛ دو نعمت تندرستی و امنیت است که قدرشان شناخته نمی شود.

فرمانده سپاه شهداء به ناامنی کشورهای آلمان و فرانسه اشاره کرد و افزود: در این کشورها که مهد تمدن است چهار نفر تروریسم مردم را می کشند و کل اروپا به هم می ریزد.

وی با تاکید بر اینکه جوانی بهار عمر زندگی انسان است، گفت: بهترین دوره زندگی انسان جوانی هست که اگر قدر آن را ندانید بعدها حسرت می خورید که چه زود گذشت و ما نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

سردار خرّم خاطرنشان کرد: ما امروز در کشوری زندگی می کنیم که در 37 سالی که انقلاب کردیم برای استقلال ، آزادی و ایستادن روی پای خود تلاش های زیادی شده است که برای این وضعیت هزینه زیادی شده که بالاترین آن خون های پاک مطهر بودند.

وی افزود: برای انقلاب اسلامی ایران بیش از 200 هزار جوان شهید، جانباز و آزاده دادیم 36 هزار نفر از نوجوانان دانش آموزی که از پشت میز و مدرسه جدا شده و به جبهه رفته و دین خود را ادا کردند و الگو و اسطوره شدند.

فرمانده سپاه شهداء با اشاره به شعار بسیج دانش آموزی که ایمان، قلم و شجاعت است، گفت: شهید فهمیده هر سه موضوع را دارا بود و امروز انتظار داریم شهید فهمیده ها در مدارس در بین جوانان و نوجوانان تکثیر پیدا کنند.

وی ادامه داد: حال می پرسید چگونه می توان با اینکه جنگی نیست این نقش را برای خود قایل بشیم؟ همانطوریکه مقام معظم رهبری نیز فرمودند جوانی که در مقابل هجمه های سهمگین شیاطین خود را حفظ کند جهاد آن مانند جهادی است که شهید فهمیده در جبهه خودسازی کرد، آن زمان شاید ماهواره و شبکه های اجتماعی نبود اما امروز با توجه به سهولت دسترسی به شبکه های ماهواره عرصه نبرد متفاوت است.

سردار خرّم درباره پشت پرده شبکه های اجتماعی گفت: گردانندگان این شبکه ها می خواهند جوانان ما را از خود بی خود کرده تا این جوان مانند یک اهرم در اختیار شبکه اجتماعی قرار بگیرد و به ابزار بی کفایتی که هیچ ارزشی نداشته باشد تبدیل کنند.

وی تاکید کرد: جوان و نوجوان امروزی برای پیرشفت خود و جامعه باید به فکر تغییر شرایط باشد و مسئولیت پذیری را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد لذا باید خوباور باشد.

ارسال نظرات