خبرهای داغ:

فرمانده سپاه خوی از برگزاری مسابقات موتور سواری کراس قهرمانی خبر داد

در راستای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم دومین راند مسابقات موتورسواری كراس قهرمانی استان آ.غ 8مرداد ماه سال جار ی به میزبانی شهرستان خوی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۱۹۷۶۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در جلسه هماهنگی مسابقات موتورسواری قهرمانی استان كه با گرامیداشت یاد و خاره شهدای مدافع حرم برگزار می شود گفت: مدافعان حرم مجاهدان مقدس تاریخ هستند و نباید آنها را تنها بگذاریم.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی با اشاره به اهمیت دفاع از ارزشهای اسلامی خاطر نشان كرد: دفاع از حرم و مکتب عرب و عجم نمی شناسد بلکه هر کجا که نیاز بوده و دشمنان اسلام تحرکی داشته اند، شیفتگان ولایت و اهل بیت(ع) آن جا حاضر بوده اند.

وی افزود مسلمانان ایران اسلامی به مانند گذشته هركجا كه اسلام را در خطر ببینند با سر برای دفاع می شتابند و در این مسیر نیز شده جان و مال را می دهند.

سرهنگ پاسدار علایی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم ادامه داد: در همین راستا شهرستان خوی 8مرداد ماه سال جاری میزبان قهرمانان موتورسوار استان خواهد بود كه در پیست موتورسواری این شهرستان با حضور مسئولین استان و شهرستان و مردم شهرستان خوی با هم رقابت خواهند نمود.

ارسال نظرات