مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد:
مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور فرمانده سپاه مهاباد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد و جمعی از پاسداران و پرسنل این ناحیه در حسینیه سپاه مهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۷۶۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم حجت الاسلام جعفر صادق طیب نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق (ع) گفت: حضرت محمد (ص) دو گوهر گرانبها برای ما به یادگار گذاشته است یکی قرآن و دیگری اهل بیت (ع) که اگر مسلمانان از این دو اصل تبعیت کنند سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود کرده و در روز قیامت نیز رو سفید و سربلند خواهند بود.

وی درادامه به شخصیت برجسته و روایاتی از امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و افزود: سبک زندگی را ائمه اطهار(ع) به ما یاد داده اند که از نمونه های شاخص آن می توان عبودیت، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر را نام برد.

طیب نژاد زیبایی انسان را در سه چیز یکی دین شناسی، دومی صبور بودن و سومی حساب و کتاب داشتن دانست و اظهار داشت: انسان ها باید برای هرروز زندگی شان برنامه خاصی داشته باشند به گونه ای که دراجرای آنها بتوانند سختی ها ومشقت ها را تحمل کرده وازجان ومال خود نیز بگذرند که رزمندگان اسلام درطول هشت سال دفاع مقدس این زیبایی را به نحو احسن به ما نشان دادند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه مهاباد بررفتن به مساجد واقامه نمازتاکید کرد و گفت هرکسی که خود را پیرو اهل بیت (ع)می داند باید به قوانین اسلام پایبند بوده وازسهل انگاری وکوتاهی در انجام آنها به شدت خودداری کند.

پایان این مراسم با مداحی آقای شکاری در سوگ امام ششم حضرت امام صادق (ع) همراه بود.

ارسال نظرات