خبرهای داغ:
نشست هم اندیشی با دانش آموزان نخبه نوار مرزی مناطق مرزی ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۷۵۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به همت گردانهای شهید خرازی و شهید ورمقانی لشکر 3 حمزه (ع)، نشست هم اندیشی با دانش آموزان نخبه مناطق مرزی سیلوانا و صومای برادوست ارومیه برگزار شد.

در این نشست صمیمی که در سالن شهدای سیلوانای ارومیه و با استقبال بی نظیر دانش آموزان نخبه روستاهای نوار مرزی ارومیه ادامه یافت سرهنگ پاسدار حسین نوری معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 3 حمزه (ع) با اشاره به تهدیدات دشمن در عرصه جنگ نرم و هدف قرار گرفتن جوانان و دانش آموزان و دانشجویان در نوک حملات تهدیدات دشمن بر لزوم توجه و هوشیاری همه جانبه دانش آموزان ، جوانان و اساتید و والدین به این امر تاکید کرد.

در ادامه نشست دکتر زاهدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پیرامون مسائل مختلف علمی و فرهنگی و لزوم توجه بیشتر به امر کتابخوانی و مطالعه و قرار دادن این امر در برنامه های روزانه افراد تاکید نمود.

در ادامه مراسم برگزاری اولین تریبون آزاد در مناظق مرزی ارومیه از نکات قابل توجه این مراسم با شکوه بود . دانش آموزان و نخبگان برتر مناطق مرزی ارومیه بصورت کاملا آزاد سولات خود را در زمینه های مختلف فرهنگی - سیاسی - اجتماعی و ... مطرح و پیرامون مسائل و مشکلات موجود راهکارهای لازم ارائه گردید.

ارسال نظرات