خبرهای داغ:
امام جمعه خوی:

باید مسلمانان نسبت به توطئه‌های استکبار آگاه شوند

امام جمعه خوی گفت: باید مسلمانان نسبت به توطئه‌های شوم ایادی استکبار جهانی آگاه شوند تا برای خنثی کردن آنها گام بردارند.
کد خبر: ۸۷۱۹۷۵۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید رضی موسوی‌شکوری در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: اهداف استکبار از ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی باید برای اقشار مختلف در کشورهای اسلامی تبیین شود و نسبت به توطئه‌ها آگاهی پیدا کنند.

وی با اشاره به حوادث و اتفاقات تلخ و ناگواری که به صورت مستمر در کشورهای اسلامی و منطقه به وقوع می‌پیوندد، اضافه کرد: متاسفانه هر روز شاهد این موضوع هستیم که مسلمانان بی‌گناه، کودکان و زنان بی‌دفاع قتل عام می‌شوند.

امام جمعه خوی با اظهار اینکه ایادی استکبار جهانی با سرکردگی آمریکا و دست‌نشانده‌های منطقه از همه ابزارهای نوین و جنگ‌افزارها علیه ملت‌های مسلمان استفاده می‌کنند، ادامه داد: حاکمان وابسته کشورهای اسلامی، افراد به اصطلاح روشنفکر همچنین سران و روسای سازمان ملل متحد و مجامع بین‌المللی، مدعیان دروغین حقوق بشر همه بازیچه آمریکا هستند.

موسوی شکوری با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی و تکفیری جدیدالظهور و قدیمی همچنین جاسوسان و رسانه‌های مشهور جهان همه در خدمت آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل هستند، اضافه کرد: برای تحقق یافتن اهداف شوم آن بسترهای لازم را آماده می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان مخدوش کردن چهره دین مبین اسلام، ایجاد فاصله بین ملت‌ها و اهل بیت (ع)، جلوگیری از وحدت بین فرقه‌های مذهبی اسلام، افزایش یافتن دامنه اختلافات قومی و مذهبی را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: همچنین حراست از امنیت رژیم جعلی صهیونیستی، جلوگیری از نفوذ فرهنگ انقلابی تشیع در بین ملت‌ها و مقابله با جریان بیداری اسلامی از جمله اهداف دیگر اسلام‌ستیزان است.

امام جمعه خوی همچنین چپاول ذخایر طبیعی و خدادادی مسلمانان، تحریک افکار بین‌المللی علیه مسلمانان و مخدوش کردن اذهان عمومی نسبت به اسلام را از جمله اهداف دیگر ایادی استکبار جهانی برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار