خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی پیرانشهر از کشف 11 هزار ثوب البسه خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۷۵۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، بیت‌اله پاشایی اظهار داشت: ماموران انتظامی پیرانشهر در بازرسی از خودروهای عبوری در ایستگاه ایست بازرسی شهید پناهی به یک دستگاه خودرو سواری نیسان را به ظن قاچاق کالا متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از این خودرو تعداد 11 هزار ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف و ضبط کرده و در این راستا تشکیل پرونده کردند.

فرمانده انتظامی پیرانشهر به ارزش ریالی محموله قاچاق اشاره کرد و ادامه داد: بنابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این کالای قاچاق کشف شده مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

این مسؤول ادامه داد: ماموران انتظامی پیرانشهر در این رابطه یک نفر متهم را دستگیر کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس شهرستان پیرانشهر منتقل شد.

پاشایی افزود: ماموران انتظامی پیرانشهر در این راستا یک نفر متهم را دستگیر و یک دستگاه نیسان را توقیف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی در مقر پلیس به مقامات قضائی این شهرستان تحویل دادند.

وی بر ضرورت مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: مهم‌ترین ماموریت نیروی انتظامی بنا به فرمان رهبر انقلاب اسلامی مقابله با ورود کالای قاچاق به داخل کشور است.

فرمانده انتظامی پیرانشهر افزود: ماموران انتظامی پیرانشهر در این راستا تمام تلاش خود را جهت ریشه‌کن کردن پدیده شوم قاچاق انجام می‌دهند و در این جهت نیازمند مشارکت همگانی هستند.

این مسؤول بر ضرورت مشارکت همگانی مردم و مسؤولان در جهت مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد و از مردم این شهرستان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مبنی بر فعالیت قاچاقچیان کالا مراتب را از طریق تماس با پلیس 110 به ماموران خدوم انتظامی این شهرستان اطلاع دهند.

پاشایی با بیان اینکه قاچاق مانع بزرگی بر سر راه پیشرفت و توسعه تولیدکنندگان داخلی است، افزود: باید زمینه‌های لازم برای پیشگیری از ورود کالاهای قاچاق که پیش زمینه آسیب‌های اجتماعی است فراهم شود.

ارسال نظرات