خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:

برای حفظ نظام و ایستادگی دربرابر دشمن باید باردیگر به شهدا اقتدا کرد

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: برای حفظ دین ، مملکت و نظام باید بار دیگر به شهدا اقتدا کرده و در مقابل دشمن ایستاد.
کد خبر: ۸۷۱۹۷۳۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
سردار حسن شاهوارپور روز شنبه در آیین تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در شهر ترکالکی گتوند با اشاره به مجاهدت و جانفشانی شهدا، بر تداوم راه شهیدان تاکید کرد
و افزود: اگر بناست دین و مملکت بماند و ولایت تنها نماند مجدد ما باید به راه این شهدا اقتدا کنیم. 
وی با بیان اینکه امروز پیام شهدا حفظ وحدت و همدلی در سایه بصیرت است افزود: اگر در هشت سال دفاع مقدس در گرمای تابستان هور ، فاو ، شلمچه و در عملیات های مختلف نظیر عملیات رمضان علاوه برگرمی هوا سرب داغ از دهانه تفنگ ها ، تانک وخمپاره بر صف مستحکم رزمندگان شلیک می شد اما از این طرف خداوند متعال اراده محکمی به رزمندگان ماعطار کرد.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: آنان که آمده بودند تا آرامش و آسایش را از ما بگیرند مرزهای ما را در نوردیدند وخانه های ما را خراب کردند و دشمنان برای نابودی ملت ما و اسلام استکبارستیز ، با همه قوا آمده بودند. 
سردار شاهوار پور با اشاره به اینکه در آن روزها هرچند ما آماده نبودیم ولی دل ما آماده بود یادآور شد:مردم ما از عاشورا درس گرفته بودند که برای دفاع از سنگر ولایت ،دین و دفاع از باورها باید این جبهه را محکم و پایدار با نثار بهترین ها نظیر جوانان رشید ، دلاور ،ایثارگر و مجاهد وارد عرضه نبرد شوند.
وی خاطر نشان کرد: اگر آنروز این شهدا هشت سال مقاومت نمی کردند جنگ اجتناب ناپذیر بود و مجدد دشمن بر علیه ما می جنگید.
وی ادامه داد: دشمن خیره سر اگر قدرت ، استقامت و پایداری مردم را نمی دید بار دیگر کشور ایران آماج حملات دشمن قرار می گرفت.
وی بازگشت پیکر مطهر شهدا را فرصتی ارزشمند برای تقویت وحدت و عمدلی و ایستادگی در برابر دشمن دانست و گفت:
شهدا در چنین روزهایی دوباره به آغوش مردم باز گشتند تا موج عظیم باور، معنویت و یکدلی در جامعه تقویت شود.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان افزود: امروز دشمن همچنان در کمین است و با استفاده از بیت المال مسلمین در خلیج فارس مستقر شده است.
سردار شاهوار پور اضافه کرد:استکبار جهانی و سران مرتجع منطقه بدانند راه نورانی شهدا ادامه دارد و توطئه های استکبار جهانی و اسرائیل خائن بی اثر است هر چند سران مرتجع منطقه نیز آنان را یاری کنند.
وی افزود: همه اینها توطعه هایی است که استکبار جهانی در کشورهای منطقه انجام داد و ما باید آگاه باشیم و بدانیم که راه شهدا تنها در سایه بی بدلیل ولایت و در مسیری که امام حسین (ع) در روز عاشورا برای ما ترسیم کرد تداوم دارد.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در پایان از تلاش فرماندار ،امام جمعه ، فرمانده سپاه ناحیه گتوند و دستگاه های اجرایی بابت تشییع ، تدفین و بزرگداشت 2شهید گمنام قدردانی کرد.
پیکر مطهر 2 شهید گمنام 19 و 22 ساله که در عملیات بدر در شرق دجله و خیبر در منطقه مجنون به درجه رفیع شهادت نایل شده اند، روز شنبه در شهر ترکالکی گتوند برگزار شد.
شهرستان گتوند معطر به پیکر مطهر هفت شهید گمنام بود که با خاکسپاری این 2 شهید تعداد آنها به 9 شهید رسید.
مردم شهرستان 74 هزار نفری گتوند در شمال خوزستان 347شهید تقدیم کرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها